مرگ دردناک یک نوجوان فلج چینی در تنهایی + تصاویر

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر مرگ دردناک یک نوجوان فلج چینی در تنهایی
مرگ دردناک یک نوجوان فلج چینی در تنهایی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک نوجوان16ساله چینی که دچار فلج مغزی بود به دلیل هراس از شیوع «ویروس کرونا» در حالی‌که پدرش در قرنطینیه قرار داشت، از گرسنگی درگذشت.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری که اخیرا شبکه‌های اجتماعی چین را تسخیر کرد گزارشی دردناک از مرگ ین چنگ، نوجوان 16 ساله فلج مغزی بود که اگر چه به علت ویروس کرونا نبود، اما در اثر مستقیم هراس از این اپیدمی بود.

مرگ تدریجی و ناراحت‌کننده ین چانگ از لحظه‌ای شروع شد که ماموران مبارزه با کرونا پدر و برادر او را به ظن ابتلا به این ویروس با خود به قرنطینه بردند.

پدر ین چنگ تنها پرستار او بود که به علت فلج مغزی قدرت حرکت نداشت و روی صندلی چرخ‌دار بود.

ماموران پیکر بی‌جان ین چنگ را روز چهارشنبه گذشته پیدا کردند و پس از بررسی‌ها متوجه شدند که در نبود پدر بر بالینش تنها توانسته بوده دو وعده غذا بخورد.

این خبر که در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش خشمگین کاربران روبرو شده باعث شد؛ روز دوشنبه،( سوم فبروری)، کمیته دائمی راهبری حزب کمونیست دو مقام ارشد شهر هوآجیایی را برکنار کند؛ شهردار و دبیر کمیته محلی حزب کمونیست چین در این شهر به علت اهمال و غفلت از ین چنگ برکنار شدند.

گفتنی است ویروس کرونا برای نخستین بار در 12 دسامبر 2019 در ووهان شناسایی شد. کمیسیون صحت و درمان شهرداری ووهان در تاریخ 31 دسامبر اعلام کرد که 27 نفر دیگر که به بازار غذاهای دریایی شهر رفت و آمد داشته‌اند، به این «بیماری مرموز» مبتلا شده و این بازار بسته شده است.

ویروس کرونا پس از آن شایع شده و در بسیاری از شهرهای چین مشاهده شد. دولت چین به منظور پیشگیری از گسترش آن حمل و نقل عمومی در 13 شهر را به‌طور موقت متوقف کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала