کشته‌ شدن کارشناسان نظامی روسیه و ترکیه در نتیجه حملات تروریستی در سوریه

© AFP 2023 / Aaaref Watadکشته‌ شدن کارشناسان نظامیان روسیه و ترکیه در نتیجه حملات تروریستی در سوریه
کشته‌ شدن کارشناسان نظامیان روسیه و ترکیه در نتیجه حملات تروریستی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در یک ماه اخیر در سوریه تروریستان بیش از هزار حمله بالای نظامیان و غیرنظامیان به ثبت رساندند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه با نشر خبری اعلام کرده است که کارشناسان نظامیان روسیه و ترکیه در نتیجه حملات تروریستی در سوریه کشته شدند.
نظامیان ترکیه و روسیه در اوسط ماه جنوری خواستار آتش‌بس در ادلب سوریه شدند، اما تروریست‌ها نه تنها که حملات خود را کاهش ندادند بلکه با افزایش حملات‌شان باعث کشته‌شدن برخی از کارشناسان نظامی روسیه و ترکیه شدند.
طبق اطلاعات در اخیر ماه جنوری تروریستان در سوریه بیش از 1000 حمله را به ثبت رساندند که شمار کشته‌ها و زخمی‌ها در بین سربازان سوری و غیرنظامیان به صدها نفر رسیده است.
خبرنامه وزارت گفته است که نظامیان سوریه مجبور شده اند که به افزايش فعاليت هاي تروريستي پاسخ دهند.
این وزارتخانه همچنین خاطرنشان كرد كه روسیه به توافق های "آستانه سه" متعهد است و برای دستیابی به امنیت در سوریه هماهنگی‌های لازم با ترکیه و ایران را ادامه خواهد داد.
در بیانیه‌ی وزارتخانه آمده است:"ما مجدداً تعهد خود را نسبت به توافق نامه‌ها و تفاهم های متقابل به دست آمده در قالب آستانه، که بیانگر لزوم نبرد با گروه های تروریستی در سوریه است، تأکید می کنیم، ضمن احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشور. ما هماهنگی نزدیک با شرکای ترکی و ایرانی را در راستای دستیابی به ثبات و امنیت پایدار ادامه خواهیم داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала