تبلیغات سرنگونی «اس-400» توسط امریکا + ویدیو

© Sputnik / Aleksei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر تبلیغات سرنگونی «اس-400» توسط امریکا + ویدیو
تبلیغات سرنگونی «اس-400» توسط امریکا + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناسان به ارزیابی ویدئو سرنگونی «اس-400» و تبلیغات سیاه آمریکا پرداختند.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت امریکایی Bell Helicopter BellFlight، ویدئوی انیمیشنی نابودی اس-400 با کمک هلیکوپتر شناسایی- ضربتی Bell 360 Invictus، را نشان داده است.

قابل ذکراست برای اولین بار نیست که سامانه «اس-400» روسیه موضوع بحث در رسانه‌های جهان شده است. علت چنین توجه زیادی، امضای قراردادهای صادرات آن با کشورهای چین، ترکیه و هند می باشد. بر اساس اطلاعات سرویس فدرال همکاری نظامی – فنی، صف طولانی از علاقمندان خرید سامانه دفاعی روسیه تشکیل شده است.

الکساندر ژیلین رئیس مرکز مطالعه مسائل کاربردی اجتماعی امنیت ملی در این خصوص گفت: "امریکا هرچه بیشتر دست به کارزار تبلیغاتی خود با شرکت تسلیحات روسی می زند، به ویژه آن تسلیحاتی که حتی کشورهای عضو ناتو مایل به خرید آن‌ها هستند. ارتش آمریکا عمدتا از نبرد هوایی استفاده می کند، از اینرو امریکایی ها نمی خواهند کشورها سامانه پدافند هوایی روسیه را خریداری کنند که از پس هر کار غیرممکنی برمی آید".

امریکایی ها می‌دانند که نمی توانند در این عرصه رقابت کنند، از اینرو دست به تبلیغات سیاه می زنند. مثلا ویدیوی نابودی «اس-400» را فیلمبرداری می کنند. اینها بلوفی بیش نیست.  اما به سختی می‌توان تصور کرد که مخاطب کیست».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала