نشریه امریکایی: روسیه اولین زیردریایی هسته‌ای بدون سرنشین را ایجاد می کند

© Depositphotos.com / Tsalkoنشریه امریکایی: روسیه اولین زیردریایی هسته‌ای بدون سرنشین را ایجاد می کند
نشریه امریکایی: روسیه اولین زیردریایی هسته‌ای بدون سرنشین را ایجاد می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این نشریه می نویسد که اگر انقلاب رباتیکی در تسلیحات نظامی، کشورهای جهان را به سمت ایجاد زیر دریایی بدون خدمه سوق دهد، روسیه در این زمینه برتری خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، فوربس مجله امریکایی می نویسد که روسیه ممکن است اولین زیردریایی هسته‌ای بدون سرنشین را برای اولین بار در جهان ایجاد کند.

این نشریه خاطر نشان می سازد که ایالات متحده امریکا چنین فناوری برای تولید چنین سلاح هایی را ندارد.

پرتاب موشک Bulava در محدوده آموزش Kura از زیر دریایی یوری Dolgoruky در دریای سفید - اسپوتنیک افغانستان
5 زیردریایی که می‌توانند در ظرف 30 دقیقه جهان را نابود کنند به روایت تصویر

مقاله منتشر شده در این نشریه حاکی از آن است که مزیت ناوگان زیر دریایی آمریکا در مستقل بودن زیردریایی ها و مجموعه تیمی بزرگ آنها نهفته است، در حالی که تیم های زیر دریایی روسیه تعداد کمتری دارند. با این وجود، اگر انقلاب رباتیکی در تسلیحات نظامی، کشورهای جهان را به سمت ایجاد زیر دریایی بدون خدمه سوق دهد، روسیه در این زمینه برتری خواهد داشت.

فوربس همچنین به زیردریایی پوزئیدون روسیه اشاره کرد و آن را اسلحله ای قدرتمند خواند زیرا پس از انجام ماموریت این زیردریایی به پایگاه بر نمی گردد. این نشریه یادآوری می کند که پوزئیدون به یک نیروگاه هسته ای و یک کلاهک هسته ای قدرتمند مجهز است و به نام سلاح رستاخیز نیز معروف شده است.

این مجله امریکایی نتیجه می گیرد که روسیه این فن آوری ها را خیلی زودتر انجام خواهد داد، بخاطریکه که رآکتورهای هسته‌ای موجود غرب با خدمه طراحی شده است و ایجاد رآکتور جدید  به زمان و هزینه قابل توجهی نیاز دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала