ارتش سوریه کنترل بیش از 600 کیلومتر مربع را در حلب و ادلب دوباره بدست آورد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyارتش سوریه کنترل بیش از 600 کیلومتر مربع را در حلب و ادلب دوباره بدست آورد
ارتش سوریه کنترل بیش از 600 کیلومتر مربع را در حلب و ادلب دوباره بدست آورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از آزادی بیش از 600 کیلومتر مربع در ادلب و حلب خبر داد.
پیشروی ارتش سوریه به سمت شمال تل کراتین در ریف ادلب - اسپوتنیک افغانستان
پیشروی ارتش سوریه به سمت شمال تل کراتین در ریف ادلب

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سانا، ستاد کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با انتشار بیانیه‌ای، گزارشی از عملیات‌های خود در ولایت های ادلب و حلب واقع در شمال غرب و شمال این کشور ارائه کرد.

ارتش سوریه تأکید کرد، که در این عملیاتهای دستاوردهای خوبی کسب کرده و نیروهای ارتش از شرق ولایت ادلب با نیروهای سوری که از سمت حلب در حال پیشروی بودند، دست دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، که نیروهای سوری موفق شده‌اند بیش از 600 کیلومتر مربع را آزاد کنند و کنترل ده‌ها شهرک، روستا و ارتفاع راهبردی را به دست بگیرند.

از جمله مناطق آزاد شده می‌توان به «خان السبل، کفربطیخ، جوباس، النیرب، تل مردیخ، کفرعمیم، افس، سراقب، تل التباریز، محاریم، جامعة إیبلا، رسم العیس، الشیخ أحمد، زمار،حویر العیس، تل باجر، رسم الصهریج ،تل طوقان، جزرایا، خان طومان، خلصة، القراصی، زیتان، الشیخ إدریس، الریان، لوف و العیس» اشاره کرد که اهمیت بیشتری نسبت به سایر مناطق آزاد شده دارد.

ارتش سوریه تأکید کرد، که به وظایف ملی خود در دفاع از حاکمیت این کشور و کرامت شهروندانش و نجات آنان از دست گروههای تروریستی ادامه خواهد داد.

در این بیانیه تصریح شده است، که تلاش‌ کشورهای حامی تروریسم برای جلوگیری از فروپاشی تروریست‌ها هیچ فایده‌ای ندارد و ارتش سوریه، خاک این کشور را از تروریست‌ها پاک خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала