تأثیر منفی کرونا ویروس به تولید آیفون جدید

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezآیفون 6
آیفون 6 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شیوع كروناویروس در چین می تواند انتشار محصولات تلیفون های هوشمند آیفون اپل را به تأخیر بیاندازد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سخنان جايانشارکار سوآميناتان، کارشناس تجارت بین الملل، شیوع كروناویروس در چین می تواند انتشار محصولات جدید بسیاری از تولیدكنندگان لوازم الکترونیکی از جمله تلیفون های هوشمند آیفون اپل را به تاخیر بیاندازد. 

واکسین کروناویروس آماده است - اسپوتنیک افغانستان
واکسین کروناویروس آماده است

شرکتهای مستقر در چین مرکز زنجیره تأمین صنایع الکترونیکی در جهان هستند. در ارتباط با اپیدمی کرونا ویروس در چین، تعطیلات رسمی سال نو در چين، ممکن است توليد آيفون به تاخير بيافتد. انتظار می رود که توليد محصولات الکترونيکي در 10 فبروری  کار خود را از سر بگیرند. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این تاخیر به طور جدی بر صنعت الکترونیک تأثیر می گذارد.

سوامیناتان توضیح داد: توسعه و تولید تست دستگاه های جدید معمولاً در همان کارخانه هایی انجام می شود که محصولات اصلی شرکت را تولید می کنند. آماده سازی برای تولید محصولات جدیدی چون اپل چندین ماه طول می کشد و تأخیر در یکی از مراحل منجر به تغییر عمومی در برنامه های عرضه محصولات جدید می شود.

کرونا ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر 30 ولایت و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله امریکا، استرالیا، تایلند، مالیزیا، کوریائی جنوبی، جاپان، کانادا، سوئدن، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است. کانون اصلی این بیماری، ولایت "هوبی" و مرکز آن "ووهان" است. دوره کمون یا نهفتگی نسبتاً طولانی این مرض تنفسی مرگبار بین چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مریضان تا پیش از بروز علائمی چون تب و تنگی نفس به مراکز طبی مراجعه نکنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала