مشاهده جانور وحشتناک مشابه به اژدها+عکس و ویدیو

© Photo / Will Jenkins / Wildlife Photographer of the Year 2014جانور وحشتناک مشابه به اژدهار افسانوی
جانور وحشتناک مشابه به اژدهار افسانوی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طوفانی شدید جانور مرموز را به سواحل اسکلت اسکاتلند انداخت که بسیار مشابه به جانور خطرناک افسانوی می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامهDaily Mail می نویسد که طوفان "سیارا" اسکلت موجودی وحشتناک بحری را در سواحل شمال شرقی اسکاتلند آورد.

روز یکشنبه 9 فبروری هنگامی که طوفان های بادی تا 144 کیلومتر فی ساعت و باران های شدید در منطقه جریان داشت، بقایای این جانور وحشتناک در ساحل شهر آببرینشایر کشف شد.

عکس منتشر شده اسکلت مار طولانی را با برآمدگی های شاخ در قسمت پیشروی آن نشان می دهد. در شبکه های اجتماعی پیش از این بحثی مبنی بر اینکه کدام حیوان متعلق به آن است ، مطرح شده است. برخی بر کاندیداتوری نهنگ یا نهنگ قاتل اصرار دارند ، برخی دیگر می گویند: "ما در مورد کوسه روباه صحبت می کنیم، که در فصل تابستان در آبهای بریتانیا مشاهده می شود".

کارشناسان در امور بیولوژی بحری اعتراف کرده اند که هنوزنتوانستند بقایای آن را شناسایی کنند. دیوید لوسو کارشناس دانشگاه آبردین به روزنامه گفت: "متأسفانه ، فقط بر اساس تنها یک عکس می توانیم بگوییم که این یک نوع نهنگ است. اما، ما به عکس هایی از زوایای دیگر احتیاج داریم".

​یکی از کاربران توییتر نوشته است: عدم قاطعیت پیرامون بقایای پیشین باعث گمانه زنی ها شده است که ممکن است این کشف مربوط به هیولا اسطوره ای نسی از بند آب لوچ نس باشد که در فاصله کمتر از 200 کیلومتری از این محل موقعیت دارد. مفسران دیگر اظهار داشتند که 'نسی! قادر به سازگاری با آب شور نیست. به همین علت از آب خارج شده و مرده است.

اولین ذکر کتبی در مورد هیولای Loch Ness در نسخه خطی یک راهب اسکاتلندی قرن VI مشاهده شده است. در حال حاضر، نسی - موجودی با بدن بزرگ و گردن بلند - به یکی از پدیده های بحث شده در جهان تبدیل شده است. با وجود شواهد بی شماری از شاهدان عینی که گفته می شود این هیولا را دیدند ، وجودیت آن تائید نگردیده است.

با این همه شکل ظاهری این جانو بسیار مشابه به اژدها افسانوی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала