شریک موفق ترین سرمایه گذار جهان چینایی ها را به حماقت متهم کرد

© AP Photo / Nati Harnikشریک موفق ترین سرمایه گذار جهان چینایی ها را به حماقت متهم کرد
شریک موفق ترین سرمایه گذار جهان چینایی ها را به حماقت متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری برکشایر هاتاوی، معامله گران چینایی را به احمق بودن متهم کرد.
زاکربرگ - اسپوتنیک افغانستان
زاکربرگ در دو ساعت به اندازه 4.3 میلیارد دالر سرمایه دار تر شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فوربس، چارلی مانگر معاون رئیس و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری برکشایر هاتاوی به رهبری وارن بافت، معامله گران چینایی را به احمق بودن متهم کرد.

وی این سخنان را در مجمع عمومی سهامداران انتشارات Daily Journal Corp که ریاست آن را به عهده دارد، بیان کرد.

وی گفت:- "روشی که دوست دارند در سهام شرط بگذارند واقعاً احمقانه است. تصور کردن چیزی غیر از این که چینایی ها سهام خود را تصاحب می کنند سخت است. علاوه بر این، آنها در هر چیز دیگری بسیار خوب هستند".

مانگر با اشاره به اعتیاد معامله گران چینایی به سوداگری اوراق بهادار گفت: بازیکنان محلی به دلیل سرمایه گذاری در رشد قیمت های بلند مدت، ترجیح می دهند بسیاری از معاملات را هدایت کنند که توسط اخبار شرکت انجام می شود.

در همین زمان، سرمایه دار 96 ساله خاطرنشان کرد: شرکت های چینایی امروز «قوی ترین در جهان» هستند و از شرکت های امریکایی پیشی می گیرند. علاوه بر این، آنها نتایج رشد اطمینان بیشتری نشان می دهند.

سایر مباحثی که مانگر به آن پرداخته بود نوسانات سهام درباره تولیدکننده خودروهای برقی امریکایی تسلا بود. «سهام آنها بالا رفت زیرا [بنیانگذار شرکت] ایلان ماسک مردم را متقاعد کرد که می تواند سرطان را درمان کند. او فردی عجیب و غریب است، اما در همه چیز او اشتباه نمی کند. من اگر بودم هرگز سهام آنها را نمی خریدم و آنها را به [کاهش امید] کوتاه می فروختم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала