کودک دو ساله مادراش را از مرگ نجات داد

© Fotolia / Africa Studioکودک دو ساله مادر خود را از مرگ نجات داد
کودک دو ساله مادر خود را از مرگ نجات داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دخترک دو ساله مادر خود را از طریق فیس بوک از مرگ نجات داد.

 

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه Bournemouth Daily Echo می نویسد که در شهر پول بریتانیا، دختری دو ساله به لطف واکنش سریع مادرش را از مرگ نجات داد. او هنوز هم ضعیف صحبت می کند، اما با وجود این همه، دخترک از طریق فیس بوک تماس گرفت و خواستار کمک شد.

یک زن در ولایت هرات چهار کودک به دنیا آورد  - اسپوتنیک افغانستان
یک زن در ولایت هرات چهار کودک به دنیا آورد

خانم سامانتا میسن 28 ساله مادر این کودک، هنگامی که به همراه صوفیا دختر 2 ساله خود و ایتان پسر 4 ساله در خانه بود، دچار حمله شد. زن به زمین افتاد و بیهوش شد. صوفیه دختر 2 ساله وی مادرش را روی زمین دید. او به سرعت تلیفون مادرش را برداشت و با انگشت مادرش را روی صفحه گوشی قفل آن را باز کرد. سپس، از طریق یک پیام رسان فیس بوک، این دختر با دبی بیکر مادر بزرگ اش تماس ویدیویی برقرار کرد. کودک هنوز هم ضعیف صحبت می کند، و نمی تواند آنچه اتفاق افتاده است توضیح دهد. اما او به مادربزرگ خود حالت مادر خود را نشان داد که در آشپزخانه دراز بیهوش افتاد بود. سپس بیکر با یک کمک های عاجل صحی تماس گرفت. به همراه اتان برادرش، صوفیا منتظر دکتوران بود. وقتی که امبولانس آمدعاجل سامانتا را به شفاخانه انتقال دادند.

دکتوران عفونت روده را در وجود این زن ملاحظه کردند. به گفته دوکتوران، عفونت روده باعث واکنشی بدن گردیده است. سامانتا کمک های لازم را دریافت کرد و سلامتی وی کاملاً احیا شد. این زن گفت که از واکنش دختر کوچک اش بسیار تعجب کرده است.

سامانتا گفت: "من ترجیح می دادم از اتان پسرم کمک بخواهم، زیرا به او گفته بودم که در حالت اضطراری چگونه باید عمل کند. حتی نمی توانستم فکر کنم که صوفیا هر آنچه را که به برادرش یاد دادم ، به خاطر آورده است".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала