ترامپ: دموکرات‌‌های «دیوانه» به دنبال نشر اطلاعات غلط هستند

© REUTERS / Mike Theilerترامپ: دمکرات‌های «دیوانه» به دنبال نشر اطلاعات غلط هستند
ترامپ:  دمکرات‌های  «دیوانه» به دنبال نشر اطلاعات غلط هستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به دموکرات‌ها درباره انتخابات ریاست جمهوری سال جاری حمله کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به انتشار گزارش چند روز پیش در یک روزنامه آمریکایی درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2020 گفت که دموکرات‌های «دیوانه و بیمار» به دنبال انتشار اطلاعات غلط هستند.

 دونالد ترامپ در تجمع انتخاباتی و در جمع طرفدارانش در شهر لاس وگاس گفت: «اطلاعات غلط دیگری توسط دموکرات‌ها در کنگره آغاز شده که می‌گویند روسیه من را به هر کدام از نامزدهای دموکرات که هنوز بعد از دو هفته نتوانسته‌اند آراءشان در ایالت آیووا را شمارش کنند، ترجیح می‌دهد».

ترامپ دموکرات ها را حزب نفرت نامید - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ دموکرات ها را "حزب نفرت" نامید

ترامپ خاطرنشان ساخت: مردم در آمریکا پس از سه سال جستجو در مورد یافتن شواهد در خصوص اتهامات بی اساس دموکرات های بی کاره مبنی بر روابط وی با روسیه، خسته شده‌اند. رئیس جمهور تأکید کرد که وی هنوز هم قصد دارد در آینده روابط خوبی با روسیه برقرار کند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: آنها (دموکراتها) فردا انتخابات بزرگی (در درون حزب خود) دارند و این درحالی است که ما از همین حالا برنده انتخابات (ریاست جمهوری) در این ایالت هستیم. بی تردید، ​آنها فردا مشکلات زیادی خواهند داشت. شنیده‌ایم کامپیوترهای آنها دچار مشکلات بسیاری شده است همانطور که در ایالت آیووا این وضع پیش آمد. آیا شما هم شنیده‌اید؟ آنها قادر نخواهند بود آرای خود را بشمارند. آنها درباره نظام بهداشت و درمان و وضع نیروهای نظامی کشورمان و هواپیماهای شکاری و موشک حرف می زنند اما حتی نمی توانند آرای خودشان را بشمارند! آنها نمی توانند آراء را بشمارند اما می گویند که نمی توانند انتخابات را مجددا برگزار کنند. انتخابات آیووا دو هفته پیش برگزار شد. فکر می کنم همین اتفاق فردا نیز رخ خواهد داد.

این صحبت‌های ترامپ پس از آن صورت می‌گیرد که روزنامه «نیویورک تایمز» چند روز پیش در گزارشی به نقل از چند منبع ناشناس نوشت که آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا معتقدند که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای مداخله در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها و انتخابات سراسری 2020 آمریکا بوده تا ترامپ بار دیگر انتخاب شود. 

پیش تر نیز در انتخابات سال 2016 که منجر به پیروزی ترامپ شد، دموکراتها مدعی دخالت روسیه در انتخابات به نفع او شدند. ادعایی که ترامپ به طور پیوسته آن را رد کرده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала