زرع ماری جوآنا به مقیاس میدان فوتبال

CC0 / Pixabay / ماری جوانا
ماری جوانا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در بریتانیا، یک مزرعه ماری جوآنا به اندازه میدان فوتبال کشف شد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دیلی میل می نویسد که پلیس بریتانیا مزرعه بزرگی را کشف کرده است که در آن ماری جوآنا به مقیاس صنعتی زرع شده است. مزرع به اندازه میدان فوتبال مقایسه می گردد و عاید حاصل از تولید ماری جوآنا دو میلیون پوند ارزیابی شده است.

کوکاکولا - اسپوتنیک افغانستان
کوکاکولا از ماری جوانا

تولید غیرقانونی در یکی از انبارهای شهرک  Tyne و Wear  توسط یک تن پلیس کشف شد. وی در نمایشگاه روز ولنتاین در شهر گیتسد ماموریت داشت که بوی ماری جوآنا به مشامش رسید و او به طرف بوی رفت و در آنجا انبار ماری جوآنا را مشاهده کرد. در آنجا سه ​​شهروند خارجی را به ظن تولید مواد مخدر دستگیر کرد. در مجموع، در مزرعه سه هزار بوته ماری جوآنا کشف شد.

در اپریل 2018 گزارش شد که خواهرزاده مگان مارکل، که هنوز هم هنرپیشه امریکایی و نامزد شاهزاده بریتانیایی هری بود ، تصمیم گرفت به عروسی خاله خود را تبریک بگوید و نوع جدیدی از ماری جوآنا را پرورش دهد و به مگان تحفه دهد. با هر حال، او حتی اگر دعوت هم می شد، نمی توانست هدیه ای را در مراسم عروسی بدهد ، زیرا کشت و توزیع ماری جوآنا در بریتانیا غیرقانونی تلقی می شود.

با این وجود این همه، در این کشور زرع ماری جوآنا طبی قانونی می باشد. فروش آن نیز در استرالیا، اتریش، بلژیک، آلمان، اسپانیا، فرانسه، سوئیس، کانادا، ایالات متحده، تایلند قانونی تلقی می شود. در اواخر جنوری زرع آن در اسرائیل نیز مجاز شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала