ثبت نخستین موارد ابتلا به کرونا در اندونزی

© AP Photo / Tatan Syuflanaثبت نخستین موارد ابتلا به کرونا در اندونزی
ثبت نخستین موارد ابتلا به کرونا در اندونزی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات بهداشت اندونزی دو مورد ابتلا به ویروس کرونا دراین کشور را تأیید نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Jakarta Pos مقامات اندونزی  ابتلای 2 نفر به ویروس کرونا در این کشور را تایید کرد. 

جوکو ویدودو رئیس جمهور اندونزی اعلام کرده است: یک زن 64 ساله و دختر 31 ساله وی، به بیماری کرونا مبتلا شده اند. 

رئیس جمهور اندونزی گفته است: خبر ابتلای این 2 نفر به ویروس کرونا را به تازگی از وزارت بهداشت اندونزی دریافت کردم. رئیس جمهور اندونزی گفته است این دو نفر با یک تبعه جاپانی که به ویروس کرونا مبتلا بوده، در ارتباط بوده‌اند.

مقام های بهداشت و سلامت اندونزی این 2 نفر و محل زندگی آن‌ها را به حالت قرنطینه درآوردند. ویروس کرونا تاکنون موجب مرگ بیش از 3000 نفر در جهان شده است.

 کاهش چشم‌گیر موارد ابتلا به کرونا ویروس در چین - اسپوتنیک افغانستان
کاهش چشم‌گیر موارد ابتلا به کرونا ویروس در چین

این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی نسبت به شیوع گسترده این بیماری هشدار داده است.بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونا تاکنون به 49 کشور در جهان سرایت کرده است.

در قاره اروپا، کشور ایتالیا با بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا روبرو بوده است. دست‌کم 655 مورد ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده است که همین موضوع موجب بروز نگرانی در میان سایر کشورهای اروپایی و از جمله همسایگان ایتالیا شده است.

فرانسه، ضمن اتخاذ تدابیر ویژه بهداشتی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در خاک این کشور، پروازهای شرکت‌های هواپیمایی به مقصدهای میلان، بولنیا و ونیز را کاهش داده است.

در سوئیس، گردهمایی‌ها و تجمعات با حضور بیش از یک هزار نفر ممنوع شد. نمایشگاه ژنو 2020 که یکی از بزرگترین  تجمعات تولیدکنندگان بزرگ موتر در جهان است، برگزار نخواهد شد.

از آغاز شیوع ویروس کرونا، تاکنون 2 هزار و 867 نفر جان خود را در سراسر جهان از دست دادند. شمار مبتلایان در سراسر جهان بالغ بر 88 هزار و 731 نفر برآورد شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала