بشار اسد: پس از آزادسازی ادلب به سمت شرق حرکت خواهیم کرد

© AP Photo / SANAبشار اسد: پس از آزادسازی ادلب به سمت شرق حرکت خواهیم کرد
بشار اسد: پس از آزادسازی ادلب به سمت شرق حرکت خواهیم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور سوریه از طرح ارتش این کشور در مرحله پس از آزادسازی ادلب در شمال غرب سوریه پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در گفتگو با کانال تلویزیونی روسیه 24 از طرح ارتش این کشور در مرحله پس از آزادسازی ادلب در شمال غرب سوریه پرده برداشت.

وی گفت: پس از آزادسازی ادلب در شمال غرب سوریه ارتش سوریه تمرکزش را بر پاکسازی مناطق شرقی از وجود شبه نظامیان خواهد گذاشت. در حال حاضر اولویت اصلی از بُعد نظامی ادلب است.

واکنش رئیس‌جمهور اسد به درگیری‌ با ترکیه در ادلب - اسپوتنیک افغانستان
واکنش رئیس‌جمهور اسد به درگیری‌ با ترکیه در ادلب

رئیس جمهور سوریه اعلام کرد: کاملا روشن است که رجب طیب اردوغان همه تلاشش را بر امریکایی ها گذاشته است و شکی در این نیست. پس از آزادسازی ادلب تمرکزمان بر شرق است من بارها گفته ام و تکرار می‌کنم که ادلب کانون اصلی است و همه توان خود را برای ممانعت از آزادسازی آن به کار بستند تا ما نتوانیم به شرق سوریه روی آوریم.

بشار اسد افزود: با وجود آن ما تماس با افرادی که در مناطق شرق به سر می‌برند را حفظ می‌کنیم. آنها از اشغالگری امریکایی‌ها ابراز ناخرسندی و نگرانی می‌کنند.

وی همچنان گفت: سوریه اقدام خصمانه‌ای علیه ترکیه انجام نداده است. اقدامات خصمانه بزرگ و کوچکی که سوریه علیه ترکیه انجام داده باشد کدام است؟ هیچ اقدام خصمانه‌ای علیه ترکیه از جانب سوریه رخ داده نداده است.

بشار اسد با اشاره به پیوندهای میان خانواده های ترک و سوری و منافع مشترک حیاتی و نیز پیوندهای فرهنگی میان دو کشور افزود: غیرمنطقی است که میان ما و آنها اختلافات جدی وجود داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала