دفتر فیسبوک در امریکا موقتا تعطیل شد

© Flickr / Master OSM 2011دفتر فیسبوک در امریکا موقتا تعطیل شد
دفتر فیسبوک در امریکا موقتا تعطیل شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر فیسبوک در پی تایید خبر مبتلا شدن یکی از کارمندان قراردادی که با این شرکت همکاری می‌کند، به ویروس کرونا، دفتر خود را در سیاتل امریکا به طور موقت تعطیل کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اینترنتی "بیزینس اینسایدر"، شرکت فیسبوک روز گذشته (چهارشنبه) تایید کرد که یکی از قراردادی‌های فعال در دفتر این شرکت در سیاتل، به بیماری تنفسی ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده است.

این شرکت در پی نگرانی‌ها از احتمال شیوع این ویروس در بین کارمندان، دفتر خود را در سیاتل تا روز دوشنبه نهم مارچ (۱۹ حوت) تعطیل کرده و از کارکنانش خواست تا ۳۱ مارچ (۱۲ حمل) دورکاری کنند.

اندونیزیا مبتلایان ویروس کرونا را در جزیره قرار می‌دهد  - اسپوتنیک افغانستان
اندونیزیا مبتلایان ویروس کرونا را در جزیره قرار می‌دهد

این خبر تنها یک روز پس از آن منتشر می‌شود که شرکت امریکایی آمازون نیز خبر ابتلای یکی از کارمندان دفتر خود در سیاتل را به کرونا تایید کرد.

کرونا ویروس جدید با نام رسمی کووید-۱۹ که اولین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد، تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر را در جهان آلوده کرده و ۳ هزار و ۲۸۶ قربانی گرفته است.

قابل ذکر است که شرکت‌های برجسته در حوزه تکنالوژی به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس بین کارکنان خود، سیاست‌های جدیدی را روی دست گرفته اند.

شرکت توییتر با نشر یک اعلامیه از هزاران کارمند این شرکت خواسته است تا از راه دور کار کنند.

شرکت گوگل نیز تمام سفرهای کاری به کانون‌های شیوع کرونا چون ایتالیا و کوریای جنوبی را محدود کرده و از کارکنان خود در دوبلین ایرلند خواسته است تا دورکاری را امتحان کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала