تشخیص کرونا ویروس در یکی از اشتراک‌کنندگان سخنرانی ترامپ

© AP Photo / Alex Brandonتشخیص کرونا ویروس در یکی از اشتراک‌کنندگان سخنرانی ترامپ
تشخیص کرونا ویروس در یکی از اشتراک‌کنندگان سخنرانی ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از اشتراک‌کنندگان کنفرانس اقدامات سیاسی محافظه‌کاران در ایالت میریلند امریکا، مبتلا به نوع جدید کرونا ویروس بوده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی امریکایی سی ان ان، اتحادیه محافظه‌کاران امریکا با نشر یک اعلامیه گفته است که آزمایش صحی یکی از اشتراک‌کنندگان کنفرانس اقدامات سیاسی محافظه‌کاران (CPAC)، مبنی بر ابتلا به کرونا ویروس، مثبت تشخیص شده است.

ویروس کرونا؛ امریکا 8.3 میلیارد دالر برای مقابله اختصاص داد - اسپوتنیک افغانستان
ویروس کرونا؛ امریکا 8.3 میلیارد دالر برای مقابله اختصاص داد

براساس اطلاعات این شبکه تلویزیونی، شخص مبتلا به کرونا ویروس در سالون اصلی کنفرانس حضور نداشته و همچنان با دونالد ترامپ، رئيس جمهور ایالات متحده امریکا و مایک پنس، معاون رئيس جمهور امریکا شخصا تماس نگرفته است. در حال حاضر شخص مذکر در ایالت نیوجرسی قرنطینه است.

در کاخ سفید تایید کرده اند که درمورد ابتلای شخص مذکور به کرونا ویروس، اطلاع دارند. مقامات کاخ سفید افزوده اند که داکتر معالج رئيس جمهور و سرویس مخفی امریکا تمام اقدامات لازم برای حفظ سلامتی اعضای فامیل رئيس جمهور امریکا و کارمندان کاخ سفید، روی دست گرفته اند.

رئيس جمهور امریکا در جواب به سوال خبرنگاران در این مورد گفت که او شخصا "اصلا نگران این موضوع نیست". ترامپ افزود که تصمیم ندارد ملاقات با رایدهندگان را در شهرهای مختلف ایالات متحده امریکا، بخاطر کرونا ویروس لغو کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала