کارشناس: اظهارات ایلان ماسک در مورد نترسیدن از کرونا احمقانه است

© AFP 2023 / David McNewپوتین و دیگر افراد با نفوذ در صبحانه چه می خورند؟
پوتین و دیگر افراد با نفوذ در صبحانه چه می خورند؟  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نویسنده آمریکایی اظهارات رئیس و بنیانگذار شرکت تسلا در خصوص "ترس از کرونا" را احمقانه و بی مفهوم نامید.

به گزارش اسپوتنیک، نسیم طالب، نویسنده آمریکایی لبنانی تبار؛ مولف کتاب "قوی سیاه" اظهارات میلیاردر آمریکایی ایلان ماسک در مورد آحمقانه بودن ترس از کرونا ویروس را اظهارات "غیر مسئولانه و بی مفهوم " نامید.

او در این مورد در توییتر خود نوشت: «نترسیدن از کرونا ویروس حماقت است».

ایلان ماسک روز جمعه در حساب کاربری توییتر خود، احساس خود در مورد کروناویروس جدید را ابراز کرد و گفت که وحشت از کروناویروس "بی‌معنی" است.

آب دشمن ویروس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
آب دشمن ویروس کرونا است

این اولین اظهار نظر از جانب ایلان ماسک راجع به ویروس مرگبار کرونا است که تاکنون بیش از 100 هزار نفر را در جهان آلوده کرده و هزاران کشته برجای داشته است. این توییت بلافاصله با بیش از ده هزار لایک ظرف ده دقیقه به شکل ویروسی پخش شد.

شیوع کرونا ویروس همه را تحت تأثیر قرار داده است، اما ممکن است منظور "ماسک" این باشد که  حتی اگر چیزی برای ایجاد وحشت وجود داشته باشد، انسان نباید با ترس و وحشت بیش از حد، به آن دامن بزند و به جای افزایش آگاهی برای مقابله با آن، درگیر ترس و وحشت از آن شود.

شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در جهان به بیش از 105 586, نفر رسید. این در حالی است که تاکنون بیش از 3600 نفر نیز در کشور‌های مختلف جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری «Covid-19» از دست داده‌اند.

گفتنی است که اواخر سال 2019 شیوع ویروس کرونا از شهر ووهان چین آغاز شد و هنوز درمان قطعی برای آن پیدا نشده است. چین با اعلام اینکه توانسته است رشد سریع این ویروس را متوقف کند، ولی با اختلاف فاحشی نسبت به سایر نقاط جهان و با بیش از 80 هزار مبتلا به ویروس کرونا، همچنان با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала