ممکن 60 درصد از ساکنان فلسطین اشغالی به کرونا مبتلا شوند

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر ساکنان فلسطین اشغالی
ساکنان فلسطین اشغالی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مقام صحت عامه اسرائیل گفت که امکان دارد تا 60 درصد از ساکنان فلسطین اشغالی به کرونا مبتلا شوند.

به گزارش روزنامه جروزالم پست،«اورلی وینستین» اسرائیل، مقام وزارت صحت عامه اظهار داشته است، همه کسانی که وارد فلسطین اشغالی می‌شوند، باید برای 14 روز کرانتین شوند.

Israel ambulance  - اسپوتنیک افغانستان
ثبت اولین مورد ابتلا به کرونا ویروس در اسرائیل

وی تاکید کرد، در صورتی که اقدامات پیشگیرانه لازم انجام نشود، انتظار می‌رود تا 60 درصد از ساکنان فلسطین اشغالی به مرض جدید کرونا مبتلا شوند.

مقامات حوزه صحت عامه اسرائیل اذعان و تایید کرده‌اند که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به 25 نفر افزایش یافته است.

نگرانی از گسترش ویروس کرونا در آستانه تعطیلات «عید پوریم» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در حالی افزایش یافته که حدود 80 هزار اتباع اسرائیل خود را در کرانین خانگی قرار داده‌اند. 

این درحالی است که اسرائیلی‌ها هفته گذشته را نیز با نگرانی بسیار شدید از همه‌گیری ویروس کرونا در انتخابات مشارکت کردند.

آخرین گزارش مورد ادعای دولت اسرائیل از مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین های اشغالی تا روز جمعه 21 نفر اعلام شده بود. این رژیم تاکنون مرگی را به دلیل مریض کرونا اعلام نکرده است.

برخی از کارشناسان، رژیم اسرائیل را به پنهانکاری درباره ارائه گزارشات درست از مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی متهم کرده‌اند.

همه‌گیری کرونا حوزه‌های مختلفی در سرزمین‌های اشغالی را تحت الشعاع قرار داده به صورتی که تل آویو برخی از پروازهای خود به امریکا و اروپا را لغو کرده و از طرف دیگر چندین کشور اروپایی نیز پروازهای خود را تا آخر ماه مارچ میلادی به تل آویو ممنوع کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала