پولدارترین مردهای جهان در یک شب فقیر شدند

© Sputnik / Mikhail Kutusov /  مراجعه به بانک تصاویر دالر امریکائی
دالر امریکائی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیست تن از ثروتمندترین افراد جهان در جریان یک شبانه روز تقریبا 78 میلیارد دالر خساره‌مند شدند.

به گزارش اسپوتنیک، Forbes خبر داده است که بیست ثروتمند بزرگ جهان در روز پنجشنبه به دلیل سقوط بزرگترین شاخص های اصلی از اکتوبر 1987 به دنبال اجلاس معاملات در بورس اوراق قیمتی نیویارک، در میان نگرانی ها در مورد گسترش کروناویروس، سرمایۀ خود از دست دادند.

وزارت خارجه چین خبری را مبنی بر نشر ویروس کرونا توسط ارتش امریکا را رد کرد - اسپوتنیک افغانستان
وزارت خارجه چین خبری مبنی بر نشر ویروس کرونا توسط ارتش امریکا را رد کرد

کارشناسان فوربس گمان دارند که بیشترین خسارت را جف بزوس، مدیرعامل آمازون (آمازون) متحمل شده است، که پس از پایین آمدن قیمت سهام شرکت خود به میزان 8% ، تقریباً 8 میلیارد دالر از دست داد. رئیس عمومی گروه شرکتهای فرانسوی LVMH (لوئیز ویتون موت هنسی) برنارد آرنو در یک روز 7،7 میلیارد دالر متضرر شد.

همچنین مارك زوكربرگ ، رئیس فیس بوك نیز شامل لیست Forbes شده است كه 5.7 بیلیون دالر از دست داد، و میلیاردر لری الیسون كه ثروت او 5.6 میلیارد دالر كاهش یافته است.

روز پنجشنبه، شاخص های اصلی پس از جلسه معاملات در بورس اوراق قیمتی نیویارک در میان نگرانی ها در مورد گسترش کروناویروس جدید، بیش از 9 درصد سقوط کردند. این بزرگترین سقوط قیمت سهام از ماه اکتوبر 1987 به این سو می باشد.

طبق اطلاعات سایت، شاخص صنعتی داو جونز با افت 2352.60 امتیاز (-9.99)) و در 21200.62 نقطه ایستاد. شاخص S&P 500 که شامل 500 شرکت بزرگ در بازار ایالات متحده است ، 260.74 امتیاز (-9.51٪) از دست داد و در حدود 2480.64 امتیاز بود. شاخص مبادله الکترونیکی Nasdaq با 750.25 امتیاز (-4.4 درصد) کاهش یافت و به 7201.80 واحد رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала