احتمال ابتلای دختر ترامپ به کرونا ویروس

© REUTERS / Jim Bourg احتمال ابتلای دختر ترامپ به کرونا ویروس
 احتمال ابتلای دختر ترامپ به کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا که هفته گذشته با یک مقام استرالیایی مبتلا به ویروس کرونا دیدار کرده بود، به دلیل احتمال ابتلایش به این ویروس قرنطینه خانگی شد.

به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از  Politico«ایوانکا ترامپ» دختر و مشاور دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که هفته گذشته با «پیتر داتون» وزیر داخله استرالیا -که به تازگی تست کرونای وی مثبت اعلام شده است- دیدار کرده بود، در حالت قرنطینه خانگی قرار گرفته است.

معاون دفتر رسانه‌ای کاخ سفید روز جمعه با تأیید خبر قرنطینه خانگی ایوانکا ترامپ مدعی شد که پزشکان کاخ سفید ایوانکا ترامپ گفته اند که نیازی به قرنطینه خانگی ندارد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک افغانستان
آیا پوتین از کرونا در امان است؟

ساعاتی پیش «پیتر داتون» وزیر داخله  استرالیا که هفته گذشته برای شرکت در یک نشست امنیتی-اطلاعاتی مشترک به واشنگتن سفر کرده و در جریان این سفر با «ویلیام بار» وزیر دادگستری آمریکا و «ایوانکا ترامپ» دختر و مشاور دونالد ترامپ دیدار کرده بود، از مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونای خود خبر داد.

پیتر داتون که امروز جمعه ابتلایش به ویروس کرونا به تأیید پزشکان رسیده است، روز جمعه ششم مارچ در واشنگتن حضور داشته و در نشستی مشترک با تنی چند از مقامات امنیتی کشور‌های کانادا، نیوزیلند، انگلیس و آمریکا شرکت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала