کروناویروس در هفته اول بسیار خطرناک است

© REUTERS / Sergio Perezکرونا ویروس
کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان مطالعه جدید، پیشنهاد گردید، قبل از این که مریض متوجه شود آلوده شده است، کرونا ویروس می تواند در بینی و گلو مریض تکثیر کند و از فرد به فردی دیگر منتقل شود.

به گزارش اسپوتنیک، نتایج معاینات جدید از 9 نفر آلوده به ویروس در آلمان نشان می دهد که مریضان قبل از دریافت علائم مریضی و همچنین در هفته اول مریضی، منبع تکثر ویروس هستند.

مدارس دینی بخاطر جلوگیری از گسترش کروناویروس تعطیل شد - اسپوتنیک افغانستان
مدارس دینی بخاطر جلوگیری از گسترش کروناویروس تعطیل شد

در 17% از سوف های بينی و گلو مریضان و در بيش از 83% نمونه های خلط که در هفته اول از مریضان گرفته شده بود، کرونا ويروس مشاهده شده است. غلظت فوق العاده زیادی از ویروس ها نیز از هزاران تا میلیون ها در بینی و گلو مریضان مشاهده شده است: Clemens Wendtner ، مدیر کلینیک شفاخانه های عفونی و امراض گرمسیری مستقر در شویینگ، می گوید: این تقریباً 1000 برابر بیشتر از مریضان مبتلا به عفونت حاد تنفسی است. بنابراین تعداد بی حد زیاد ویروس ها می توانند توضیح دهند که چرا coronavirus جدید بسیار مسری است.

هشت روز بعد از ملاحظه علایم ویروس، محققان هنوز قادر به شناسایی ماده ژنتیکی ویروس در تامپون یا نمونه های مرض بودند، اما خود ویروس های عفونی دیگر در آنجا نبودند. این نشانگر آنتی بادی های است که سیستم ایمنی بدن در برابر coronavirus  تولید می کند، به محض خروج ویروس ها از سلول، آن را می کشد.

داکتر و ادویه  - اسپوتنیک افغانستان
هالندی ها ادویه علاج کروناویروس را ایجاد نمودند

بنابراین، کاهش شدید تعداد ویروس ها پس از شروع تولید آنتی بادی به این معنی است که بعد از گذشت حدود 10 روز بعید است که افراد دیگر را آلوده کنید. قابل ذکر است که محققان هرگز علائمی از ویروس در خون یا ادرار مریضان را پیدا نکردند، آنها پس از آن جمع آوری گزارشات آزمایش را متوقف کردند.

ویروس های زیاد از بینی و گلو حتی قبل از مریضی نیز خارج می شوند، هنگامی که تعداد سلول های ویروسی در دستگاه تنفسی فوقانی در بیشتر مریضان به اوج خود می رسد. نتایج نشان می دهد که با پیشرفت مرض، ویروس عمیق تر به شش ها نفوذ می کند. ارگانیزم مریضان که در این تحقیقات شرکت نمودند، تقریباً از 6 تا 12 روز پس از شروع علائم، تولید آنتی بادی در برابر coronavirus  آغاز شد. سپس فعالیت ویروس عفونی متوقف می شود. بنابراین، یک کرانتین 2 هفته ای برای مبارزه با همه گیری کافی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала