شمار بازدیدکنندگان اسپوتنیک فرانسه در یک روز به بیش از ۴ میلیون نفر رسید

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر شمار بازدیدکنندگان اسپوتنیک فرانسه در یک روز به بیش از ۴ میلیون نفر رسید
شمار بازدیدکنندگان اسپوتنیک فرانسه در یک روز به بیش از ۴ میلیون نفر رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پس زمینه شیوع کرونا ویروس و نخستین دور انتخابات شهرداری در فرانسه، شمار بازدیدکنندگان سایت اسپوتنیک فرانسه در روز یکشنبه گذشته به بیش از ۴ میلیون نفر رسید.

براساس آمار Google Analytics، روز یکشنبه گذشته (۱۵ مارچ) شمار بازدیدکنندگان سایت اسپوتنیک فرانسه (Sputnik France) به بیش از ۴ میلیون نفر رسید که این رقم برای این سایت که پنج سال قبل ساخته شده است، ریکارد می‌باشد.

ناتالیا نوویکووا، سردبیر اسپوتنیک فرانسه با ابراز نظر درمورد این دستاورد شان گفت: "ما تنها با خود ما رقابت داریم، با رسانه‌های فرانسوی نه! ما یک تیم دوستانه و باهدف داریم. از تمام افرادی که در این دستاورد دخیل اند، سپاسگزارم که کار خود را دوست دارند! ما از اکثریت پیشی گرفتیم اما این آخر کار نیست".

آلمان مرزهای فرانسه و اتریش و سوئیس را خواهد بست - اسپوتنیک افغانستان
آلمان مرزهای فرانسه و اتریش و سوئیس را خواهد بست

روز یکشنبه، فرانسوی‌ها ۳۵ هزار سران نهادهای محلی، منجمله شهردار پاریس را انتخاب کردند. درصد اشتراک رای‌دهندگان ۴۶ درصد بود و در بخش‌هایی از فرانسه به ۳۵ درصد می‌رسید، که این رقم به عنوان پایین‌ترین درصد اشتراک رای‌دهندگان برای فرانسه می‌باشد.

به دلیل اقدامات صحی، رای‌دهندگان اسناد شان را به دست کارمندان کمیسیون انتخابات نمی‌دادند و آنرا از فاصله دور به آنها نشان می‌دادند. اکثریت رای‌دهندگان نیز برای خانه‌پری اوراق رای‌دهی، با خود شان قلم آورده بودند.

سر از روز شنبه (۱۴ مارچ) به‌دلیل شیوع کرونا ویروس در فرانسه تمام کافه‌ها، رستوارنت‌ها، سینماها و سایر مغازه‌ها به‌جز مغازه‌های مواد خوراکی و مواد اولیه، مسدود شده اند.

شمار مبتلایان به کرونا ویروس در فرانسه به ۵۴۰۰ نفر رسیده است که از آنجمله ۱۲۰ نفر جان باخته است.

اسپوتنیک فرانسه در ماه جنوری سال ۲۰۱۵ آغاز به فعالیت کرد. حد اوسط بازدیدکنندگان این سایت در یک ماه به ۱۱ میلیون نفر می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала