روسیه برای مبارزه با کرونا در ایتالیا، ۹ طیاره نیرو و مواد می‌فرستد

© Sputnik / Vitaly Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه برای مبارزه با کرونا در ایتالیا، ۹ طیاره نیرو و مواد می‌فرستد
روسیه برای مبارزه با کرونا در ایتالیا، ۹ طیاره نیرو و مواد می‌فرستد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای هوایی - فضایی روسیه ۹ فروند طیاره نظامی - ترانسپورتی ایل - ۷۶ را جهت انتقال نیرو و مواد برای مبارزه با کرونا ویروس در ایتالیا، آماده ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه، ۲۲ مارچ) با نشر یک خبرنامه اعلام کرده است که نیروهای هوایی – فضایی روسیه یک گروپ هوایی را برای انتقال نیروی طبی و مواد لازم برای مبارزه با کرونا ویروس، به ایتالیا آماده ساخته است.

متخصصان روسی برای مقابله با ویروس کرونا روانه ایتالیا می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
متخصصان روسی برای مقابله با ویروس کرونا روانه ایتالیا می‌شوند

در خبرنامه آمده است: "به دستور وزیر دفاع روسیه، جنرال سرگئی شایگو، نیروهای هوایی – فضایی روسیه مرحله تشکیل گروپ هوایی برای انتقال نیرو و موادی که توسط وزارت دفاع روسیه برای کمک به جمهوری ایتالیا در راستای مبارزه با کرونا ویروس، اختصاص داده شده است، به پایان رسید".

وزارت دفاع روسیه گفته است که حدود ۱۰۰ متخصص در بخش ویروس‌شناسی و اپیدمی‌شناسی را به ایتالیا می‌فرستد.

مقامات وزارت دفاع روسیه افزوده اند که در پایگاه هوایی "چکالوفسکی" در ولایت مسکو ۹ فروند طیاره نظامی – ترانسپورتی ایل – ۷۶ نیروهای هوایی – فضایی روسیه که شب گذشته یکجا با عمله پرواز از ولایات پسکوف، اولیانوف و ارینبورگ به مسکو رسیده اند، آماده پرواز به ایتالیا می‌باشند.

روز شنبه (۲۱ مارچ) ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه در تماس تلفونی با جوزپه کونته، نخست‌وزیر ایتالیا از آمادگی روسیه برای کمک عاجل در راستای مبارزه با کرونا ویروس اطمینان داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرده بود که این کشور به ایتالیا هشت گروپ سیار متخصصان – ویروس‌شناس نظامی و نیروهای طبی، مجتمع‌های موترهای ضد عفونی‌کننده ذرات معلق در هوا و ترانسپورت، و همچنان تجهیزات طبی، می‌فرستد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала