اولتیماتوم فرانسه به انگلیس در رابطه به کرونا ویروس

© REUTERS / Carlos Barriaاولتیماتوم فرانسه به انگلیس در رابطه به کرونا ویروس
اولتیماتوم فرانسه به انگلیس در رابطه به کرونا ویروس   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر انگلیس در پی هشدار رئیس جمهور فرانسه وادار شد که تمام رستوران‌ها، باشگاه‌های شبانه، سالن‌های تئاتر، سینماها و باشگاههای ورزشی انگلیس دستور داد تا به منظور کند کردن روند شیوع کرونا، فعالیت خود را تعطیل کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه در کنفرانس خبری تشریح سیاست‌های دولت برای مقابله با کرونا، اولتیماتوم داد که اگر مردم توصیه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند، ناگزیر دستور قرنطینه کامل انگلیس را صادر می کند.

سه روز پیش در تاریخ 20 مارچ رئیس‌جمهور فرانسه در پیامی تهدیدآمیز هشدار داد در صورتی که «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس اقدامات سختگیرانه‌ای را برای مقابله با شیوع کرونا در پیش نگیرد، مرزهای فرانسه را به روی انگلیس خواهد بست.

ملكه انگليس قرنطينه شد - اسپوتنیک افغانستان
ملكه انگليس قرنطينه شد

آمار ابتلا به کرونا در انگلیس روز به روز در حال افزایش است. دولت جانسون چند روز پس از آنکه سایر کشورهای اروپایی شهروندان خود را مجبور به قرنطینه خانگی کردند، دستور داد رستوران‌ها، سالن‌های تئاتر، سینماها و سالن‌های بدنسازی تعطیل شوند تا سرعت شیوع ویروس کرونا کاهش یابد.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده تاکنون پنج هزار و 683 نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده‌اند. این آمار نسبت به روز قبل 665 نفر افزایش نشان می‌دهد. جانسون پیش‌بینی کرده که این میزان در روزها و هفته‌های آینده بسرعت افزایش خواهد یافت. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала