امریکا از موسس تلگرام غرامت می‌گیرد

© Flickr / TechCrunchامریکا از موسس تلگرام غرامت می‌گیرد
امریکا از موسس تلگرام غرامت می‌گیرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنا بر حکم دادگاه در منطقه جنوبی نیویورک، با توجه به شکست پروژه طرح اوراق بهادار (اس‌ای‌اس)، موسس تلگرام باید غرامت پرداخت کند.

به گزارش اسپوتنیک، این تصمیم هنوز قطعی نیست، اما  قاضی کوین کاستلا شانس پیروزی شرکت پاول دوروف را کم می‌داند. چنین حکمی از دارایی دوروف 1.3 میلیارد دالر کم می‌کند، زیرا وی قول داده بود در صورت عدم موفقیت پروژه ، آنچه را که تلگرام برای توسعه و توسعه آن هزینه کرده است به سرمایه گذاران بازگردد – این مبلغ 77 درصد کل این پروژه است.

در ماه اکتوبر سال گذشته شکایتی را علیه تلگرام مطرح شد که در نتیجه، این پیام رسان مجبور شد که راه اندازی رمزنگاری را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا حالت تعلیق درآورد.

این آژانس معتقد است که این شرکت از قبل فرصتی برای سرمایه گذاری در فروش مجدد ارز رمزگذاری شده را به سرمایه گذاران قول داده بود، اما این کار را انجام نداد.

دادگاه ادامه دارد و دوروف هنوز هم فرصت تجدید نظر دارد. با این حال ، دادگاه با تمام استدلال های موجود اعلام می کند که تغییر در حکم بعید است.

همانطور که در تصمیم دادگاه ذکر ش ، عدم موفقیت پروژه ارز رمزنگاری شده به اعتبار ویژه تلگرام و دوروف آسیب خواهد رساند و همچنین برای جذب سرمایه لازم توسعه پیام رسان مشکلاتی را ایجاد می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала