استفاده از خون بیماران بهبودیافته کرونا جهت مداوای بیماران جدید در امریکا

© Photo / Pixabayاستفاده از خون بیماران بهبودیافته کرونا جهت مداوای بیماران جدید در امریکا
استفاده از خون بیماران بهبودیافته کرونا جهت مداوای بیماران جدید در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز اهدای خون در نیویورک اعلام کرد که این مرکز از خون بیماران بهبودیافته ویروس کرونا جهت مداوای بیماران جدید استفاده خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز اهدای خون در نیویورک شروع به گرفتن پلاسمایی بیماران بهبودیافته کرونا کرده است و می‌گوید که پلاسمای موجود در خون بیماران بهبودیافته به درمان کمک می‌کند.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا از 68 هزار نفر فراتر رفت  - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در امریکا از 68 هزار نفر فراتر رفت

در خبرنامۀ که این مرکز منتشر کرده آمده است: این مرکز اهدای خون در نیویورک اولین مرکز است که پلاسمای خون بیماران بهبودیافته کرونا را گرفته و جهت مداوای بیماران جدید استفاده می‌کند.

سازمان غذا و دارو در امریکا اعلام کرد که شفاخانه های این کشور می‌توانند از پلاسما جهت مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا استفاده کنند.

 داکتران امیدوارند که «آنتی‌بادی»‌های موجود در خون افراد بهبودیافته، بتواند برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا که وضعیت وخیمی دارند، مورد استفاده قرار گیرد. مرکز اهدای خون نیویورک اولین مرکز خواهد بود که پلاسمای بیماران بهبودیافته کرونا را جمع‌آوری می‌کند.

سازمان جهانی صحت در 11 مارچ اعلام کرد که ویروس کرونا به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین اطلاعات این سازمان، بیش از 414 هزار نفر در حال حاضر در سراسر جهان به کرونا مبتلا هستند و کرونا جان  بیش از 18 هزار نفر نیز گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала