مردم امریکا چقدر ترامپ را دوست دارند؟

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر مردم امریکا چقدر ترامپ را دوست دارند؟
مردم امریکا چقدر ترامپ را دوست دارند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد میزان محبوبیت رئیس جمهور امریکا در سال 2020 میلادی نزدیک به 50 درصد رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویبسایت ریل کلیر پالوتیک، با نشر نتایج نظر سنجی گفته است که میزان محبوبیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریكا به 47.1% رسیده که بی سابقه است اما هنوز هم از 49.6% مردم ایالات متحده از کار وی ناراضی هستند.

امریکا با بیش از 85.4 هزار مورد ابتلا به کرونا مقام اول را گرفت - اسپوتنیک افغانستان
امریکا با بیش از 85.4 هزار مورد ابتلا به کرونا مقام اول را گرفت

این پورتال نتایج کلیه نظرسنجی های مهم جامعه شناختی در امریکا را در رابطه با تأیید یا عدم تأیید فعالیت ترامپ از زمان تصدی مقام وی در جنوری 2017 تجزیه و تحلیل کرده است.
رشد درصد تأیید فعالیت ترامپ در شرایط تلاش های دولت آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا و کمک رسانی به آمریکایی هایی که از عواقب اقتصادی این بیماری همه گیر آسیب دیده اند، رخ می دهد.
مهمترین اقدام حمایتی یک بسته کمک مالی دو تریلیون دالری بود که روز گذشته توسط سنا و دولت به توافق رسیده بودند. در همین حال، تعداد درخواست های اولیه برای مزایای بیکاری در ایالات متحده برای هفته منتهی به 21 مارچ، از رقم تجدید نظر شده در هفته گذشته 282 هزار و به 3.283 میلیون رسید، به رکورد 3.001 میلیون نفر رسید.
طبق گزارشات امروز دانشگاه جانز هاپکینز، ایالات متحده امریکا با 85.4 هزار مبتلا مورد ابتلا و بیش از 1288 مورد جان باخته، در مقام اول جهانی قرار گرفته‌است. به این ترتیب ایالات متحده از این لحاظ از ایتالیا و چین پیشی گرفته است. تعداد مبتلان در چین 81.3 هزار مورد گفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала