خودکشی دومین پرستار ایتالیایی از ترس کرونا

© REUTERS / Flavio Lo Scalzoخودکشی دومین پرستار ایتالیایی از ترس کرونا
خودکشی دومین پرستار ایتالیایی از ترس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دومین پرستار ایتالیایی پس از مطلع شدن از آزمایش مثبت کرونای خود دست به خودکشی زد.
کرونا ویروس در ایتالیا جان بیش از ۶۰۰۰ نفر را گرفت - اسپوتنیک افغانستان
کرونا ویروس در ایتالیا جان بیش از ۶۰۰۰ نفر را گرفت

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، گزارش‌های خبری حاکی است، همزمان با دست‌ و پنجه نرم کردن ایتالیا با موج گسترش ویروس کرونا در این کشور، «دنیلا تریزی» پرستار ۳۴ ساله ایتالیایی به دلیل ابتلا به این ویروس خودکشی کرد. 

وبگاه خبری روزنامه القدس العربی چاپ لندن، امروز جمعه نوشت، اطلاعیه «اتحادیه ملی پرستاران در ایتالیا» حاکی است که خانم تریزی که در بخش مراقبت‌های ویژه درمانگاه «سان ژراردو» خدمت می‌کرد، پس از آنکه مطلع شد خودش هم به این ویروس مبتلا شده، اقدام به خودکشی کرد.

بر اساس گزارش این اتحادیه، تریزی و همکارانش که در بخش قرنطینه مشغول فعالیت بوده‌اند، عوارض ابتلا به این ویروس در آنها دیده شده و به همین دلیل و از ترس ابتلای دیگران، تحت فشارشدید قرار گرفته‌اند. همچنین کارکنان درمانگاه پس از شنیدن خبر خودکشی این پرستار، ترسیده و بسیار اندوهگین شده‌اند.

این اتحادیه از مردم خواسته که در کنار پرستاران بایستند و از آنان حمایت کنند «زیرا نمی‌توان پرستاران را به حال خود رها کرد». 

در بیانیه اتحادیه پرستاران ایتالیا آمده است، که این دومین خودکشی پرستاران در این کشور است. هفته گذشته یک پرستار زن دیگر نیز در ونیز در شرایطی مشابه (ترس از ابتلا به کرونا) خود را کشته بود.

یادآوری می کنیم، که شمار قربانیان ابتلا به کرونا در ایتالیا تاکنون از ۸۰۰۰ نفر گذشته است. در این میان ۳۳ پزشک نیز در این کشور جان خود را از دست داده‌اند. شب گذشته اعلام شد که با ثبت ۶۱۵۳ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در ایتالیا، مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به ۸۱۶۵ نفر رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала