ملکه انگلیس هم کرونایی شد

© AFP 2023 / Heathcliff O'Malley/Pool ملکه انگلیس هم کرونایی شد
ملکه انگلیس هم کرونایی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاخ سلطنتی انگلیس ابتلای ملکه انگلیس به ویروس کرونا را تأیید کرد.
 راز دستکول ملکه انگلیس افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
راز دستکول ملکه انگلیس افشا شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، پس از مثبت شدن آزمایش کرونای «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس، کاخ سلطنتی این کشور تأیید کرد، که آزمایش کرونای ملکه انگلیس مثبت شده است.

پایگاه اینترنتی یو سی آر نوشت: کاخ باکینگهام درست دقایقی پس از آنکه جانسون اعلام کرد، که نتیجه آزمایش کرونای وی مثبت شده است، اعلام کرد که آزمایش کرونا ملکه الیزابت دوم نیز مثبت بوده است.

بر اساس این گزارش، ابتلای ملکه انگلیس به ویروس کووید-19 چندان جای تعجب ندارد زیرا احتمال این وجود دارد که وی در یکی از نشست های هفتگی خود با جانسون که یکساعت پیش از انتشار این خبر، آزمایش وی مثبت اعلام شده بود، پیوند داشته است.

یادآوری می کنیم، که سازمان بهداشت جهانی در 11 مارچ بیماری ویروس کرونا (کووید-19) را بیماری همه گیر اعلام کرد.  بر اساس آخرین داده ها تا کنون 600 هزار و 863 مورد ابتلا به بیماری  COVID-19 در سراسر جهان ثبت شده است. امریکا همین اکنون با 104 هزار 300 مورد در صدر کشور‌ های جهان از لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا قرار دارد. ایتالیا با 86 هزار و 500 مورد در جایگاه دوم و چین با 81 هزار و 400 مورد ابتلا در جایگاه سوم قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала