شیوع کرونا؛ روسیه مرزهای زمینی خود را می‌بندد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر شیوع کرونا؛ روسیه مرزهای زمینی خود را می‌بندد
شیوع کرونا؛ روسیه مرزهای زمینی خود را می‌بندد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، مرز‌های زمینی خود را می‌بندد.

به گزارش اسپوتنیک، میخائیل میشوستین، نخست‌وزیر روسیه دستور داده است که به‌ منظور جلوگیری از شیوع کرونا رفت و آمد در مرزهای روسیه محدود شود. قرار است این محدودیت از ساعت 12 بجه شب تاریخ 30 مارچ اجرایی شود.

ساخت دارو برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
ساخت دارو برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه

این محدودیت‌ شامل موتر، راه آهن، پیاده رو، رودخانه‌ها و نقاط مرزی مختلط و همچنان از طریق بخش زمینی مرز دولتی روسیه و بلاروس می‌باشد، که از ساعت 12 شب 30 مارچ اعمال می‌شود.

این محدودیت مربوط به دیپلمات‌ها و اعضای خانواده‌ آنها، رانندگان موتر‌های باربری بین‌المللی، خدمه رودخانه‌ها، قطارها و خدمه لوکوموتیو راه آهن بین‌المللی، اعضای هیئت‌های رسمی پیک‌ها و پیک‌های روابط دیپلماتیک، روس‌ها که به دلیل درگذشت یک خویشاوند از کشور خارج می‌شود و همچنان ساکنان منطقه کالینینگراد و شهروندان روسی که دائماً در قلمرو دونتسک و لوگانسک سکونت دارند، نمی‌شود.

در تاریخ 11 مارچ سال روان سازمان جهانی صحت کرونا ویروس را یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان اعلام کرد. براساس آخرین داده‌های این سازمان، بیش از 510 هزار نفر در سراسر جهان به کووید-19 مبتلا شده اند و کرونا ویروس جان 23 هزار و 500 نفر را نیز گرفته است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به یک هزار و 246 نفر رسیده است و بیشترین مبتلایان در مسکو قرار دارند. همچنان 49 نفر بهبود یافته و این بیماری جان 4 نفر را نیز گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала