پلوسی: تعلل ترامپ در مقابله با کرونا عامل گسترش مرگبار آن در امریکا است

© REUTERS / JOSHUA ROBERTSپلوسی: تعلل ترامپ در مقابله با کرونا عامل گسترش مرگبار آن در امریکا است
پلوسی: تعلل ترامپ در مقابله با کرونا عامل گسترش مرگبار آن در امریکا است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس مجلس نمایندگان امریکا تعلل دولت در مقابله با کرونا را عامل مرگ شهروندان این کشور دانست.

دیدگاه روسیه درباره پیدایش و گسترش ویروس کرونا توسط امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
دیدگاه روسیه درباره پیدایش و گسترش ویروس کرونا توسط امریکا

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان امریکا روز یکشنبه گفت، دولت این کشور مسئول فوت امریکایی‌ها در اثر ابتلا به کرونا است.

پلوسی در مصاحبه با «سی‌ان‌ان» گفت: "تکذیب [گسترش کرونا] توسط رئیس‌جمهور مرگ‌ آور بود. تعلل او در رساندن تجهیزات به نقاطی که به آن احتیاج دارند مرگ‌آور بود. همچنان که رئیس‌جمهور دست روی دست می‌گذارد مردم جانشان را از دست می‌دهند".

رئیس مجلس نمایندگان امریکا در پاسخ به این پرسش که آیا «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا را مسبب مرگ امریکایی‌های می‌داند، گفت: "بلی همینطور است. منظور من همین است".

پلوسی گفت، هنگامی که بحران کرونا به پایان برسد باید اقدامات دولت در برابر این همه‌گیری مورد تحقیق قرار گیرد. اما اکنون مهم این است که این اطمینان حاصل شود که شکست‌های او در برابر کنترل کرونا متوقف شود.

وی افزود:- "ما هنوز دستگاه‌های آزمایش کافی نداریم. ما هنوز تجهیزات محافظتی برای کارکنان بخش بهداشت که جانشان را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازند نداریم".

یادآوری می کنیم، که امریکا از نظر میزان ابتلا به ویروس کرونا در جهان، رتبه اول را دارد و تا کنون بیش از ۱۲۳ هزار مبتلا در این کشور گزارش شده است که از این میان ۲۲۲۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала