سفیر چین: اولین بسته‌های کمک صحی به زودی به کابل می‌رسند

© Photo / دفتر مطبوعاتی معاون دوم ریاست جمهوریسفیر چین: اولین بسته‌های کمک صحی به زودی به کابل می‌رسند
سفیر چین: اولین بسته‌های کمک صحی به زودی به کابل می‌رسند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر چین در کابل می گوید که اولین بسته‌های کمک صحی جمهوری خلق چین به زودی به کابل می‌رسند و در دسترس وزارت صحت قرار خواهند گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی معاون دوم ریاست جمهوری با نشر یک خبرنامه‌ی گفته است وانگ یو، سفیر چین با سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری دیدار کرد.

این خبرنامه می افزاید که در این دیدار آنان روی کمک های صحی چین برای مبارزه با ویروس کرونا، گفتگوهای صلح و دیگر موضوعات بحث و گفتگو کرده اند.

دانش: تیم های انتخاباتی به فیصله‌های قانونی نهادهای انتخاباتی احترام بگذارند - اسپوتنیک افغانستان
دانش: تیم های انتخاباتی به فیصله‌های قانونی نهادهای انتخاباتی احترام بگذارند

خبرنامه افزود که سفیر چین از اقدامات حکومت افغانستان در پیشگیری از شیوع کرونا ویروس را به موقع خواند و عده سپرد که دولت و مردم چین با استفاده از تجربیاتی که دارند، دولت و مردم افغانستان را در مبارزه با ویروس کرونا همکاری خواهند کرد.

وانگ یو، سفیر چین تاکید کرد که اولین بسته‌های کمک صحی جمهوری خلق چین به زودی به کابل می‌رسند و به دسترس وزارت صحت عامه افغانستان قرار خواهند گرفت.

به گفته وی، چین مانند گذشته با حکومت و مردم افغانستان همکار خواهد بود و دولت افغانستان را را در رسیدن به یک صلح پایدار حمایت خواهد کرد.

ویروس کرونا در کشور تاکنون 145 تن را مبتلا کرده است که از میان چهار تن جان های شان را از دست داده اند. هرات به عنوان خواستگاه این ویروس در غرب کشور بیشترین شمار مبتلایان را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала