آزمایش واکسین مرض سِل علیه کرونا ویروس

© Fotolia / BillionPhotos.comواکسین
واکسین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دکتوران آسترالیا تاثیر واکسین مرض سل را در مقابل کرونا ویروس COVID-19 آزمایش می نمایند.

نیگل کرتیس، رئیس گروپ تحقیقات امراض عفونی انستیتوت تحقیقات کودکان ماردوخ در ملبورن، پروفیسر امراض عفونی کودکان در دانشگاه ملبورن و رئیس شعبه امراض عفونی شفاخانه سلطنتی کودکان ملبورن، استفاده از BCG را به عنوان ابزاری برای محافظت در برابر coronavirus پیشنهاد کرده است.

 شناسایی بیماران مبتلا به کروناویروس توسط سگ  - اسپوتنیک افغانستان
شناسایی بیماران مبتلا به کروناویروس توسط سگ

وی می گوید: "واکسین می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند تا نتنها از مرض سل بلکه در مقابل انواع عفونت ها، ویروس ها و باکتری های مختلف مقابله نماید. در شرایط همه گیری مرض، ما باید بیشتر به دفاع دکتوران فکر کنیم. اگر کت چنین آزمایش را طی نمی نمودیم و به آن باور نمی داشتیم که این کار می تواند انجام شود، ما به سراغ این تست ها نمی رفتیم. اما ما نمی توانیم تضمین کنیم که ایده ما کار خواهد کرد. اما یگانه راه که ما داریم عملی نمودن مفکوره ما در آزمایش است".

برای آزمایش این طرح، استرالیا قبلاً گروهی از 4000 داوطلب را از بین کارمندان طب ملبورن ایجاد نمود که از 30 مارچ واکسین آن اغاز خواهند شد - یک گروپ فقط واکسین آنفولانزای فصلی را دریافت می کنند، و گروپ دوم علیه آنفولانزا و سل واکسین می شوند. به مدت شش ماه تمام شرکت کنندگان مطالعه و وضعیت آنها تحت بررسی می گردند و بر اساس نتایج کار، تصمیم در مورد میزان اثربخشی چنین محافظتی گرفته خواهد شد.

پیش بینی می شود علاوه بر ملبورن، دوکتوران سایر شهرها در استرالیا نیز به آزمایشات بپیوندند و همچنین قرار است آزمایش های مشابهی را در هالند و ایالات متحده انجام دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала