داکتران از مرگ‌های «عجیب» ناشی از کرونا ویروس در ایتالیا سخن گفتند

© REUTERS / Flavio Lo Scalzoداکتران از مرگ‌های «عجیب» ناشی از کرونا ویروس در ایتالیا سخن گفتند
داکتران از مرگ‌های «عجیب» ناشی از کرونا ویروس در ایتالیا سخن گفتند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتران ایتالیایی در منطقه لمباردی جایی که مبارزه فعال با شیوع کرونا در آن در جریان است، از ویژگی های جدید این بیماری (کووید- 19) سخن گفتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه موسکوفسکی کومسومولیتس، منطقه لمباردی جایی مبارزه فعال با شیوع کرونا در آن جریان دارد، متخصصان روسی به کمک همکاران ایتالیایی خود به این منطقه آمده اند و در این منطقه ویژگی‌های جدید این بیماری نیز آشکار شده است.

شمار قربانیان کرونا ویروس در ایتالیا از ۱۳ هزار نفر بالا رفت - اسپوتنیک افغانستان
شمار قربانیان کرونا ویروس در ایتالیا از ۱۳ هزار نفر بالا رفت

در شهر گرومو چندین مورد ویروس کرونا ثبت شده است که افراد مبتلا به کووید- 19 به راحتی خوابیدند و از خواب بیدار نشدند و همچنان هیچ علائم جدی این بیماری قبل از مرگ در میان افراد مبتلا ظاهر نشده است.

این روزنامه می‌نویسد که حداقل پنج مرگ «عجیب» در یکی از شبانه روزهای که داکتران داوطلب از جمله متخصصان روسی در آن مشغول به کار بودند صورت گرفته است.

در مهمانکده برای ایتالیایی‌های مسن، جایی متخصصان روسی اعزام شدند، راه‌روها، اتاق‌ها و اتاق غذاخوری را ضدعفونی کردند. علاوه بر به مهمانکده «سن لورنزو» در گرومو، تیم روسی در حال ضدعفونی کردن جاده‌های شهر همجوار والبوندیون هستند.

در کل، داکتران و متخصصان اپیدمیولوژیک ارتش روسیه به همراه کارشناسان نظامی ایتالیایی 17 مهمانکده برای ایتالیایی‌های مسن در شهرهای لمباردی کاملاً ضدعفونی کردند.

سازمان بهداشت جهانی در 11 مارس شیوع COVID-19 را همه گیر اعلام کرد. بیش از 820 هزار مورد عفونت در سراسر جهان ثبت شده است ، بیش از 40 هزار نفر جان باخته اند.

ایتالیا از نظر مبتلایان در اروپا مکان اول را دارد، براساس آخرین داده‌های رسمی، بیش از 110 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و حدود 17 هزار نفر درمان شده اند و کرونا جان 13 هزار و 155 نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала