پوتین از شرایط کاهش تولید نفت نام برد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از شرایط کاهش تولید نفت نام برد
 پوتین از شرایط کاهش تولید نفت نام برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه كاهش تولید نفت به میزان حدود 10 میلیون بشكه در روز را تأیید می كند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشستی درباره وضعیت بازار جهانی انرژی اظهار داشت: مقامات روسیه وضعیت بازار نفت را با در نظر گرفتن منافع تولید کنندگان و مصرف کنندگان تجزیه و تحلیل می‌کنند.

رئیس جمهور روسیه تصریح کرد: ما وضعیت را نظاره و تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. من یک بار دیگر تکرار می کنم: وظیفه اصلی ما ثبات بلند مدت بازار به نفع تولید کنندگان و مصرف کنندگان و البته اطمینان از پایداری و توسعه بیشتر صنعت نفت روسیه، مجتمع سوخت - انرژی روسیه، به عنوان یکی از مهمترین بخش‌های اقتصاد ملی است.

پوتین در این جلسه‌ كه متن آن در وب سایت كرملین منتشر شده است، ابراز داشت: البته باید علایق همه شرکای خود، دقیقا همه، را در نظر بگیریم. و تنها در این صورت ما می توانیم توافق های عادلانه ای را برای توازن در بازار به دست بیاوریم.

روسیه بر عربستان سعودی در نبرد فعلی قیمت نفت پیروز میشود - اسپوتنیک افغانستان
روسیه بر عربستان سعودی در نبرد فعلی قیمت نفت پیروز میشود

رئیس جمهور روسیه اعلام داشت: روسیه می‌تواند تولید نفت را به میزان حدود 10 میلیون بشکه در روز کاهش دهد، اما این امر باید با "مشارکت" اتفاق بیفتد. بر اساس برآوردهای اولیه، من فکر می‌کنم که می‌توانیم از کاهش حجم حدود 10 میلیون بشکه در روز، کمی کمتر یا کمی بیشتر صحبت کنیم.

وی اظهار داشت: البته همه این موارد باید با همکاری انجام شود. و من معتقدم که وقتی من در مورد مشارکت صحبت می‌کنم، همه، از جمله شرکای ما، می فهمند که صحبت از کاهش سطح تولید از میزان قبل از آغاز بحران، یعنی سطح تولید در سه ماهه اول امسال است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала