استدلال جالب ترامپ برای ماسک نزدن

© REUTERS / Alexander Drago استدلال جالب ترامپ برای ماسک نزدن
 استدلال جالب ترامپ برای ماسک نزدن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به تازه‌ترین توصیه مقامات پزشکی آمریکا برای استفاده عمومی از ماسک صورت، گفت این یک پیشنهاد داوطلبانه است اما من قصد استفاده از آن را ندارم.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ،رئیس‌جمهور امریکا اعلام کرد که مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های این کشور توصیه به استفاده از ماسک کرده است ولی وی ترجیح می‌دهد چنین کاری نکند.

وی ادامه داد: این یک اقدام داوطلبانه است و مجبور نیستید آن را انجام دهید. آنها این کار را برای یک دوره مشخصی پیشنهاد داده‌اند اما داوطلبانه است. فکر نمی‌کنم من بخواهم این کار را انجام دهم.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد پوشاندن صورتش در حالی که با رئیسان جمهور، نخست وزیران، دیکتاتورها، پادشاهان و ملکه‌ها گفت‌وگو می‌کند، پسندیده نیست.

Турецко-немецкая актриса Мерьем Узерли в медицинской маске - اسپوتنیک افغانستان
دانشمندان پوشیدن ماسک را خطرناک دانستند

ترامپ تاکید کرد: ما در حال مبارزه با یک دشمن نامرئی هستیم. جهان بسیار دیر به خطر انتشار شیوع ویروس کرونا پی برد. ماسک‌های طبی جایگزین فاصله گذاری فیزیکی در جامعه نخواهد شد.

ترامپ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا به اندازه کافی ماسک و تجهیزات نداریم، در حالی که بیش از سه سال از ریاست جمهوری خود را سپری کرده است، دولت‌های پیشین را متهم کرد.

بر اساس آخرین آمار شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا از 7 هزار تن عبور کرد. همچنین شمار مبتلایان به ویروس کرونا نیز به رقم بی سابقه 273 هزار تن رسید.

آمریکا با فاصله بسیار زیاد، نخستین کشور جهان از لحاظ شمار مبتلایان به ویروس کرونا است. مقامات آمریکایی اعلام کرده اند انتظار می‌رود در روز‌ها و هفته‌های آتی آمار تلفات و قربانیان ویروس کرونا در این کشور شاهد جهش باشد. در حال حاضر بیش از 5هزار و 800 بیمار مبتلا به کرونا در این کشور در وضعیت وخیم قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала