آمادگی آمریکایی‌ها برای"سخت‌ترین و غمناک‌ترین" هفته اپیدمی کرونا

© AP Photo / Manuel Balce Cenetaآمادگی آمریکایی‌ها برای"سخت‌ترین و غمناک‌ترین" هفته اپیدمی کرونا
آمادگی آمریکایی‌ها برایسخت‌ترین و غمناک‌ترین هفته اپیدمی کرونا   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات ایالات متحده به دلیل شیوع بیماری COVID-19 ناشی از ویروس کرونا هفته تكان دهنده و هولناکی را برای آمریكا پیش بینی كردند.

به گزارش اسپوتنیک،  دکتر جروم آدامز، جراح کل امریکا روز یکشنبه هشدار داد كه ایام سختی پیش رو است. وی گفته است که ایالات متحده، وارد یکی از بحرانی ترین هفته ها از زمان شیوع کرونا در این کشور می شود. هفته ای که بر اساس پیش بینی ها شمار مبتلایان و قربانیان به صورت تصاعدی رشد کرده و ابعاد بسیار نگران کننده ای به خود خواهد گرفت.

جراح کل امریکا گفت اما "اگر هر كسی نقش خود را  خوب انجام دهد ، تا 30 روز دیگر روشنایی پایان تونل را خواهیم دید."

 
آمریکا در مرگ ‌ومیر بر اثر کرونا از چین پیش افتاد
 - اسپوتنیک افغانستان
آمریکا در مرگ ‌ومیر بر اثر کرونا از چین پیش افتاد

وی همچنین گفت: "این سخت ترین و اندوهناک ترین هفته زندگی بیشتر آمریکایی ها خواهد بود. این هفته یک یازده سپتامبر دیگر و یک پرل هاربر "حمله جنگنده های جاپان به پایگاه هوایی آمریکا در پرل هاربر که منجر به ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم شد" دیگر است و تنها فرقی که با آن دو تراژدی دارد،  اینست که این دفعه متمرکز نبوده و بلکه تراژدی در سراسر کشور اتفاق می افتاد." او تأکید کرد که " من می خواهم که آمریکایی ها این موضوع را درک کنند

آنتونی فوچ ، مدیر انستیتوت ملی آلرژی و بیماریهای عفونی آمریکا نیز اظهارات آدامز را تأیید نموده و خاطرنشان كرد كه آمریكایی ها هفته بدی را تجربه خواهند كرد و آنها نیاز ّه آمادگی جدی برای مقابله با این دوره تکان دهنده خواهند داشت.  

بر اساس آخرین گزارشات؛ در ایالت های  مانند پنسیلوانیا ، کلرادو و واشنگتن دی سی نیز  شمار قربانیان کرونا در حال افزایش است.

ستاد مبارزه با کرونا در کاخ سفید امروز از همه شهروندان آمریکا خواست که زمان برای مراجعه به فروشگاه های مواد غذایی یا سایر اماکن عمومی مساعد نیست و برای جلوگیری از گسترش ویروس در خانه بمانند.

به گزارش رویترز، اکثرایالت های آمریکا به شهروندان خود دستور داده اند که بجز موارد اضطراری از محل سکونت خود خارج نشوند.

تا کنون در ایالات متحده بیش از 321 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند و بیش از 9 هزار و 100 نفر جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала