شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز 400 هزار نفر گذشت

© AP Photo / Manuel Balce Cenetaشمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز 400 هزار نفر گذشت
شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز 400 هزار نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از 400 هزار نفر فراتر رفته است .نزدیک به 2 هزار نفر تنها در یک شبانه‌روز گذشته به علت کرونا جان خود را در این کشور از دست داده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، دانشگاه جان هاپکینز آمریکا در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد طی شبانه‌روز گذشته نزدیک به 2 هزار نفر به علت آلوده شدن به ویروس کشنده کرونا در ایالات متحده جان خود را از دست داده‌اند.

این دانشگاه همچنین اعلام کرد در حال حاضر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا 400 هزار 412 نفر است و تا کنون حدود 12 هزار 854 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

کرونا ویروس - اسپوتنیک افغانستان
تعداد بیماران کرونا در جهان به 1.4 میلیون نفر رسید

آمریکا از لحاظ شمار قربانیان ویروس کرونا پس از دو کشور غربی دیگر یعنی ایتالیا و اسپانیا در رتبه سوم جهان قرار گرفته است، اما با توجه به افزایش سریع‌تر شمار قربانیان کرونا در آمریکا (روزانه بالغ بر 1000 نفر طی روزهای اخیر) انتظار می‌رود که این کشور به‌زودی ایتالیا و اسپانیا را پشت‌سر بگذارد.

با افزایش چشمگیر شمار مبتلایان به کرونا در اروپا و آمریکا، تعداد افراد آلوده به این ویروس در جهان از یک میلیون و 430 هزار نفر فراتر رفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا و کشور‌های اروپایی، بیمارستان‌های این کشور‌ها با بحران کمبود تجهیزات پزشکی مواجه هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала