با مروارید ارتش روسیه آشنا شوید

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر با مروارید ارتش روسیه آشنا شوید
با مروارید ارتش روسیه آشنا شوید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در فرانسه جنگنده سو-57 را مروارید ارتش روسیه نامیدند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه فرانسوی کاپیتال نوشته است که جنگنده سو-57 گوهر نایاب ارتش هوایی روسیه است.

روسیه آماده است که هم جنگنده ها سو-35 و سو-57 را به ترکیه بفروشد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه آماده است که هم جنگنده ها سو-35 و سو-57 را به ترکیه بفروشد

روزنامه می‌گوید: "جنگنده سو-57 با دو موتور توربوجت روسی، با سرعت حدود 2600 کیلومتر در ساعت است و سرعت صعود 21000 متر در دقیقه و برد پرواز 1750 کیلومتر است "
در این نشریه به مانور فوق العاده سو-57 اشاره شده است و می افزاید: "این دستگاه هنوز هم برخی از مشکلات جدی در توسعه را تجربه می کند."
در دسمبر سال 2019، چین حاضر نشد سو-57 را جنگنده نسل پنجم بنامد و آن را به نسل 4 +++ نسبت داد.
در ماه می سال 2019، رئیس جمهور روسیه اعلام نمود که طیاره چند منظوره نسل پنجم سوخو-57 روسیه از نگاه تکتیکی و تخنیکی از جمله برترین طیاره نظامی جهان بشمار میرود.
رئیس جمهور پوتین در این خصوص گفت: «سوخو 57، طیاره قدرتمند است. در حال حاضر این طیاره بهترین طیاره نظامی ما می باشد. در جهان نیز از نگاه تاکتیکی، تخنیکی و تسلیحاتی بهترین طیاره ای نظامی است. هیچ طیاره ی، مشابه سوخو 57 در جهان پرواز نمی تواند".در جولای 2018، یوری باریسف معاون نخست وزیرروسیه اظهار داشت، كه سوـ 35 امروزه یكی از بهترین هواپیماهای جهان به شمار می رود و بنابراین تسریع كار تولید انبوه هواپیماهای نسل پنجم از جمله سوـ 57 هیچ معنایی ندارد.
قابل ذکر است که سو-57، طیاره جنگی عصر نوین چند منظوره نسل پنجم در جهان بی نظیر میباشد. این طیاره جنگی روسیه مجهز با عقل مصنوعی، غیر قابل دید برای رادار دشمن، با دید وسیع و توانائی نابودی همزمان چندین هدف هم در زمین و هم در هوا می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала