یک زن در تایلند برای دومین بار به کرونا ویروس مبتلا شد

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر یک زن در تایلند برای دومین بار به کرونا ویروس مبتلا شد
یک زن در تایلند برای دومین بار به کرونا ویروس مبتلا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این باشنده تایلند در حالی که یک هفته قبل پس از صحت‌یابی از شفاخانه رخصت شده، برای دومین بار به کرونا ویروس آلوده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه تایلندی Thai Rath با استناد بر اداره صحت ولایت چایاپوم تایلند، این زن ۳۸ ساله که در آغاز ماه مارچ از بیرون از کشور به تایلند آمده بود، به تاریخ ۱۲ مارچ در بانکوک به داکتر مراجعه کرد.

اولین مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در تایلند   - اسپوتنیک افغانستان
اولین مورد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در تایلند

پس از آنکه تست کرونا ویروس وی مثبت تشخیص شد، این زن بیش از دو هفته در یکی از شفاخانه‌های پایتخت تایلند بستری بود. پس از تداوی وی صحت‌یاب شد و پس از آنکه سه بار تست کووید – ۱۹ وی منفی تشخیص شد، از شفاخانه رخصت شد.

این زن پس در آخر ماه مارچ به ولایت چایاپوم سفر کرد و به تاریخ ۴ اپریل پس از پیدا شدن علایم بیماری به داکتر مراجعه کرد. تست کرونا ویروس وی مثبت تشخیص شد و در یکی از شفاخانه‌های این ولایت بستری شد و در حال حاضر برای دومین بار تحت تداوی قرار گرفته است.

 واتچیرا بوتپیبون، رئيس اداره صحت ولایت چایاپوم گفت: "این یک مورد عجیب است، اما براساس اسناد طبی و شواهد داکتران شفاخانه بانکوک در جریان تحقیقات اپیدمیولوژیک، تایید شده است".

از آغاز پیدایش بیماری کرونا ویروس در ولایت چایاپوم تایلند چهار مورد ابتلا منجمله زنی که برای دومین بار بیمار شده است، ثبت شده است.

براساس آخرین آمار، در تایلند ۲۴۲۳ مورد ابتلا به کرونا ویروس ثبت شده است که از آنجمله ۹۴۰ نفر کاملا صحت‌یاب شده اند و ۳۲ تن جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала