رکورد جدید ترامپ در دوره گسترش ویروس کرونا

© REUTERS / Tom Brennerرکورد جدید ترامپ در دوره گسترش ویروس کرونا
رکورد جدید ترامپ در دوره گسترش ویروس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدگاه امریکایی ها درباره کارکردهای رئیس جمهور امریکا در دوره گسترش ویروس کرونا به نشر رسید.
ترامپ: ویروس کرونا در امریکا به بالاترین اوج رسیده است - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: ویروس کرونا در امریکا به بالاترین اوج رسیده است

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی فاکس نیوز نتیجه یک نظر سنجی را که از تاریخ 4 تا 7 اپریل جمع آوری شده بود روز پنجشنبه به نشر رساند.

براساس این داده ها، 49 درصد از پاسخ دهندگان کار ترامپ را تأیید و 49 درصد کار ترامپ را رد و 2 درصد دیگر هیچ نظری درباره کارهای رئیس جمهور امریکا ندارند.  

پیش از این، در یک نظرسنجی دیگر فاکس نیوز، بیش از 48 درصد از پاسخ دهندگان ارزیابی مثبتی از عملکرد ترامپ ارائه داده بودند. به گفته کارشناسان، چنین شاخص هایی به این واقعیت مربوط می شود که شهروندان اقداماتی را که مسئولان در رابطه با بیماری همه گیر انجام می دهند، مناسب می دانند.

خاطرنشان می شود، که 94 درصد از پاسخ دهندگان ابراز نگرانی درباره کروناویروس دارند. 6 درصد باقیمانده اظهار نظر مخالف داشتند.

یادآوری می کنیم، که ترامپ در تاریخ 6 اپریل درباره پایان بیماری همه گیر ویروس کرونا خاطر نشان کرد، که کاهش شمار مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در نیویورک نشانه خوبی است و این مانند آن است که یک نور را در انتهای تونل می بینیم.

بر اساس داده های اخیر، در ایالات متحده امریکا بیش از 466 هزار نفر به ویروس کرونا آلوده شده اند و از این شمار 16.7 هزار نفر جان باخته و 26 هزار نفر درمان شده اند. شمار کل آلوده شدگان به بیماری ویروس کرونا در جهان به بیش از 1.6 میلیون نفر می رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала