آمادگی کنگره آمریکا برای آغاز تحقیقات جدید علیه ترامپ

© REUTERS / LEAH MILLISТрамп
Трамп  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دموکرات های کنگره آمریکا در حال آمادگی ها برای آغاز یک تحقیقات جدید علیه رئیس جمهور ایالات متحده هستند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ABC  اعضای حزب دموکرات آمریکا قصد دارند تحقیقاتی را درباره نحوه واکنش رئیس‌جمهور این کشور به همه‌گیری ویروس کرونا آغاز کنند.

نمایندگان حزب دموکرات می‌خواهند دریابند که آیا تیم ترامپ برای همه‌گیری ویروس کرونا و بیماری  COVID-19 آماده بوده و چه کاری برای به حداقل رساندن خسارات انجام داده است.

ترامپ : اطلاعات نشر شده ویروس کرونا در ماه نومبر جعلی است - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ : اطلاعات نشر شده ویروس کرونا در ماه نومبر جعلی است

بر اساس گزارش رسانه‌ها، دفتر ریاست جمهوری آمریکا در حال بررسی گزینه‌های ممکن دفاع در صورت وقوع تحقیقات جدید است.

​در تاریخ 8 آوریل ، ABC News گزارش داد گویا سازمان اطلاعات آمریكا در نوامبر 2019 درباره عواقب كروناویروس به دولت دونالد ترامپ هشدار داده بود . خاطرنشان می شود که پس از آن سرویس های اطلاعاتی گزارشی را منتشر کردند که در آن این بیماری عفونی تشریح شده و گفته می شود ساکنان ووهان به تدریج به ویروس کرونا مبتلا شده اند و این وضع نه تنها در زندگی مردم بلکه بر تجارت در منطقه نیز تأثیر گذاشته است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا خبر منتشره درباره پیش بینی ماه نوامبر سازمان اطلاعات کشورش را كه گفته می شود در آن مورد همه گیر شدن كروناویروس صحبت شده ، جعلی و فیک دانست.

آمار مبتلایان به کرونا در ایالت نیویورک از تمامی کشورهای جهان (به‌جز خود آمریکا) بیشتر است و این ایالت طی هفته‌های اخیر به‌شدت با مشکل کمبود تجهیزات پزشکی و اقلام ضروری برای محافظت از کادر درمانی و شهروندان عادی در برابر ویروس کرونا مواجه بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала