تازه های شرکت اپل بزودی عرضه می‌شوند

© AP Photo / Vincent Yu تازه های شرکت اپل بزودی عرضه می‌شوند
  تازه های شرکت اپل بزودی عرضه می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت اپل در نظر دارد 4 مدل جدید را در پاییز سال 2020 به بازار عرضه کند.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری Bloomberg در جدیدترین گزارش خود از نقشه راه اپل برای سال 2020 پرده برداشته و جزئیاتی در مورد مدل‌های جدید آیفون، هوم‌پاد (HomePod)، ایرتگ (AirTag) و سایر محصولات آتی این شرکت فاش کرد.

این گزارش با آیفون‌های سال 2020 شروع شده و بلومبرگ مدعی است که اپل امسال چهار آیفون جدید را روانه بازار خواهد کرد. دو مدل از این چهار گوشی، مدل پرو خواهند بود که جایگزین آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس خواهند شد. دو مدل دیگر هم ظاهراً جایگزینی برای آیفون 11 فعلی خواهند بود.

Новый iPhone X в упаковке, Нью-Йорк, США - اسپوتنیک افغانستان
تاثیر شیوع کرونا ویروس بر عرضه آیفون در جهان

طراحی آن‌ها شبیه آی‌پد پرو2018 خواهد بود. همچنین رونمایی از 2 مدل باصرفه‌تر و ارزان تر به جای آیفون 11 پیش‌بینی می شود. این شرکت علاوه بر دو مدل « Pro»، سیستم 3-D LIDAR، سه دوربین در پانل عقبی و صفحه نمایش بزرگ را اضافه خواهد کرد.

شایان ذکر است که اپل آیفون 11 پرو مکس از A13 Bionic استفاده کرده است. این پردازنده با افزایش 23درصدی درمقایسه‌با A12 Bionic با 6/9 میلیارد ترانزیستور، اکنون 8/5 میلیارد ترانزیستور در بطن خود دارد. اپل می‌گوید تقریبا تمام بلوک‌های پردازنده‌ی جدید را به‌لحاظ عملکرد و کارایی و بهره‌وری بهبود داده است. هر سه واحد پردازنده‌ی مرکزی، واحد پردازش گرافیکی و موتور پردازش عصبی A13 برای کاربری‌های‌ مختلف ML بهینه شده‌اند. پردازنده‌ی مرکزی اکنون از شتاب‌دهنده‌‌های ML‌ اختصاصی بهره می‌برد که توان محاسباتی آن درزمینه‌ی ضرب ماتریسی (یکی از محاسبات پرکاربرد یادگیری ماشین) را ۶ برابر کرده‌اند؛ به‌طوری‌که CPU اکنون در هر ثانیه یک‌تریلیون عملیات محسباتی انجام می‌دهد. آیفون 11 پرو مکس را فروشگاه اینترنتی آی دیجی برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده‌ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала