آغاز بی نظمی ها در امریکا ناشی از کرونا

© REUTERS / Adrees Latifاعتراضات در امریکا
اعتراضات در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مردم امریکا علیه قیودات گشت و گذارها ناشی از تکثر کرونا ویروس دست به تظاهرات دسته جمعی زدند.

به گزارش اسپوتنیک، مردم در جریان اعتراضات از مقامات امریکا خواهان کاهش شرایط خودانزوا، و در سه ایالت، حداقل اجازه فعالیت بعضی شرکت های داده شود.

بزرگترین میتنگ را شهروندان مرکز میشیگان لانسینگ سازماندهی نمودند. چندین هزار اعتراض کنندگان سوار به  موترها با پوسترها خواهان لغو رژیم خودانزو گردیده از جوار تعمیر پارلمان امریکا عبور نمودند.

تظاهرات سراسری در امریکا علیه ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
تظاهرات سراسری در امریکا علیه ترامپ

والی این ایالت در هفته گذشته شرایط قرانطنیه را شدیدتر نمود. اما تظاهرکنندگان قیودات گشت و گذار را نقض نکرده از داخل موتر دست به اعتراضات زدند.

در کنتاکی، حدود صد نفر از معترضین در زیر پنجره های دفتر والی اندی بچیر، که در آن لحظه به طور زنده و با ساکنان ایالت صحبت می کردند ، جمع شدند.

اعتراض کنندگان آواز می خواندند و فریاد میزدند. آنها به این شکل سعی ورزیدند مانع سخنرانی والی ایالت گردند.

ساکنان شهر سنت جورج در یوتا تظاهراتات را برگزار کردند که در آن چند صد نفر شرکت ورزید. شرکت کنندگان در کنار ساختمان شهرداری محلی راهپیمائی نموده و خواستار از سرگیری کار شدند که به دلیل انزوای خودی بسته شده اند.

به گفته شركت كنندگان، خودشان یا نزدیكان شان به دلیل محدودیت های ایجاد شده در هنگام همه گیر کرونا، کار خود را از دست داده اند.

این هفته، به دلیل وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی در نتیجه این مرض همه گیر نیز در اوهایو و کارولینای شمالی اعتراضات صورت گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала