عمران خان: هند مسلمانان را عامل انتشار کرونا می‌داند

© AP Photo / Alexei Druzhininعمران خان: هند مسلمانان را عامل انتشار کرونا می‌داند
عمران خان: هند مسلمانان  را عامل انتشار کرونا می‌داند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر پاکستان ضمن انتقاد از حکومت دهلی نو اعلام کرد: دولت مودی به عمد و برای تحت فشار قرار دادن مسلمانان آنها را عامل انتشار کرونا معرفی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از جیو تی وی ، «عمران خان» نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: دولت هند به عمد مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی می کند تا از این طریق آنها را تحت فشار قرار دهد.

وی تصریح کرد: شیوع گسترده کرونا در هند نشان می دهد که سران دهلی نو توفیقی در مهار این بیماری به دست نیاورده‌اند و از طریق اتهام زنی به مسلمانان تلاش می کنند از زیر مسئولیت خود شانه خالی کنند.

عمران خان اظهار داشت: رفتار حکومت هند با مسلمانان به گونه‌ای است که در آلمان نازی علیه اقلیت های مذهبی صورت می گرفت.

نخست وزیر پاکستان اضافه کرد: رفتار دولت هند نشانه واضحی از نوع نگاه شخص مودی به مسلمانان است و نشان می دهد که او قصد تضعیف اسلام را در هند دارد.

Встреча глав МИД РФ и Пакистана С. Лаврова и Ш. Куреши - اسپوتنیک افغانستان
پاکستان: بحران کرونا نباید باعث فراموشی وقایع کشمیر شود

عمران خان تاکید کرد: در برخی بیمارستان های هند حتی محل بستری شدن بیماران هندو از بیماران مسلمان جدا شده است این خود نشان دهنده عمق فاجعه در این کشور است.

گفتنی است از زمان آغاز بحران کرونا در هند رسانه های این کشور تلاش محسوسی را آغاز کردند تا مسلمانان را عامل انتشار کرونا معرفی کنند.

وزارت بهداشت هند حتی در آمارهای رسمی خود پس از ذکر آمار ایالت های مختلف به صورت جداگانه تعداد مبتلایان به کرونا در جماعت تبلیغی (بخشی از مسلمانان هند) را اعلام می کرد.

این در حالی است که پزشکان هندی معتقدند انتشار کرونا در این کشور ارتباطی به مسلمانان ندارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала