شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه از 52 هزار نفر گذشت

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر شمار مبتلایان در روسیه از 52 هزار نفر گذشت
 شمار مبتلایان در روسیه از 52 هزار نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نهادهای درمانی روسیه تاکنون بیش از 2 میلیون تست ابتلا به این بیماری در سراسر این کشور گرفته‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، دولت روسیه از ثبت 5 هزار و 642 مبتلای جدید به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در این کشور خبر داد. در همین مدت 51 نفر بر اثر « COVID-19» بیماری ناشی از این ویروس، در روسیه درگذشته‌اند. شمار مرگ و میر ناشی از این ویروس در روسیه اگر چه قابل مقایسه با کشورهای اروپای غربی نیست اما در ماه جاری میلادی افزایش داشته است. شمار مبتلایان در روسیه تا به امروز 52 هزار و 763 نفر و تعداد قربانیان 456 نفر اعلام شده است.

براساس جدیدترین آمار دانشگاه جان هاپکینز آمریکا، تعداد قربانیان ویروس جدید کرونا «COVID-19» در سراسر جهان به 170 هزار و 96 نفر رسید. تاکنون 2 میلیون و 471 هزار و 46 تن نیز به این بیماری مبتلا شده‌اند.

 

ایجاد سیستم آزمایش آنتی بادی ضد ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
ایجاد سیستم آزمایش آنتی بادی ضد ویروس کرونا در روسیه

در حالی که کرونا در آمریکا همچنان بیشترین تعداد قربانی را می‌گیرد، رشد آمار قربانیان در برخی کشور‌های اروپایی کاهش یافته

گفتنی است ویروس کرونا نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان چین ظاهر و طی مدت کوتاهی با شیوع در 210 کشور تبدیل به بیماری «همه‌گیری جهانی» شد.

سازمان بهداشت جهانی در اوایل فبروری با اشاره به انتشار این بیماری حالت «اضطرار سلامت عمومی بین‌المللی» در جهان اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала