پیش‌بینی موج«ترسناکتر» کرونا برای آمریکا

© REUTERS / Brendan McDermidپیش‌گویی موج ترسناکتر کرونا برای آمریکا
پیش‌گویی موج ترسناکتر کرونا برای آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک متخصص آمریکایی هشدار داده است که موج دوم ویروس کرونا که وقوع آن احتمالا در زمستان آینده خواهد بود می تواند به مراتب ترسناک‌تر و بدتر از حالت فعلی باشد

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Washington Post رابرت ردفیلد، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC) پیش‌بینی کرده است که به احتمال زیاد موج دوم بیماری ناشی از کروناویروس پیش از زمستان به وقوع خواهد پیوست.

رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا اظهار داشت: در پی وقوع موج دوم ویروس کرونا ممکن است وضعیت آمریکا به مراتب از وضعیت فعلی ایالات متحده بسیار بدتر باشد.

  رکورد جدید مرگ های ناشی از کرونا در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
رکورد جدید مرگ های ناشی از کرونا در آمریکا

ردفیلد گفت که شیوع همزمان آنفولانزای فصلی و کروناویروس که به نظر می‌رسد واکسن آن به موقع در دسترس نخواهد بود، می‌تواند سیستم مراقبت‌های بهداشتی و درمانی ایالات متحده را به ویژه در نقاط حساس و مهم مانند شهر نیویورک به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

وی همچنین اظهار کرد که پس از پایان همه‌گیری کرونا و کاهش محدودیت‌ها، مسئولان باید به اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی واقف شوند و بر آن تأکید کنند.

ردفیلد پیش‌بینی کرده است که شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده طی هفته‌های آینده به پایان می‌رسد.

براساس جدیدترین آمار اعلام شده، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به رقم بی سابقه 810 هزار تن رسید. از این میان، متاسفانه تاکنون 44 هزار و 500 بیمار جان خود را از دست داده اند.

تنها در شبانه روز گذشته 1150 بیمار آمریکایی به دلیل ابتلا به COVID-19 جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала