ترامپ: مهاجرت به آمریکا برای 60 روز ممنوع است

© REUTERS / Tom BrennerПрезидент США Дональд Трамп на брифинге в Белом доме
Президент США Дональд Трамп на брифинге в Белом доме  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور آمریکا در بیاناتی از توقف 60 روزه مهاجرت به این کشور خبر داد و گفت که طرح ممنوعیت موقت مهاجرت به آمریکا تنها شامل افرادی می‌شود که به دنبال اقامت دائم یا گرین کارت هستند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد، ممنوعیت مهاجرتی جدید کشورش به مدت 60 روز ادامه خواهد داشت و شامل کسانی می‌شود که برای دریافت "کارت سبز" اقامت دائم تلاش می‌کنند و قصد دارد با این روش از آمریکایی‌ها که به دنبال بازیابی شغل‌های از دست رفته خود به دلیل وجود ویروس کرونا هستند، حفاظت کند.

ترامپ اعلام کرد که طرح ممنوعیت موقت مهاجرت به آمریکا روز چهارشنبه به امضا خواهد رسید و در این طرح استثناهایی برای برخی موارد وجود دارد.

وی تاکید کرد که این طرح تنها شامل افرادی می‌شود که به دنبال اقامت دائم یا گرین کارت هستند و افرادی را که موقتا به آمریکا سفر می‌کنند، شامل نمی‌شود.

رییس‌جمهور آمریکا در ادامه تصریح کرد: 20 ایالت آمریکا در حال برنامه‌ریزی برای بازگشایی اقتصادی در پی شیوع کرونا هستند.

پیش‌گویی موج ترسناکتر کرونا برای آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
پیش‌بینی موج«ترسناکتر» کرونا برای آمریکا

ترامپ اظهار داشت که سازمان غذا و داروی آمریکا برای کیت آزمایش خانگی مجوز صادر کرده است و قرار است این کیت‌ها در هفته‌های آینده با تجویز پزشکان به دست مصرف‌کنندگان برسد.

در جدیدترین آمار رسمی تلفات ویروس کرونا در آمریکا آمده که تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور از مرز 47 هزار نفر عبور کرده و تعداد مبتلایان نیز به بیش از 800 هزار نفر رسیده است. از این میان، متاسفانه تاکنون 44 هزار و 500 بیمار جان خود را از دست داده اند.

تنها در شبانه روز گذشته 1150 بیمار آمریکایی به دلیل ابتلا به COVID-19 جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала