دفع حمله موشکی اسرائیل از سوی نیرو های هوایی سوریه

© AP Photo / SANAدفع حمله موشکی اسرائیل از سوی نیرو های هوایی سوریه
دفع حمله موشکی اسرائیل از سوی نیرو های هوایی سوریه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیستم های دفاع هوایی ارتش سوریه صبح امروز با حملات هوایی اسرائیل در اطراف آسمان دمشق مقابله و شماری از موشک‌های شلیک شده را سرنگون کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، سیستم های دافع هوایی سوریه چندین موشک زمین به هوا را شلیک کردند که به این ترتیب حمله موشکی اسرائیل در حومه جنوبی دمشق دفع شد.

 بر اساس گزارش تلویزیون دولتی سوریه، سیستم های دفاع هوایی ارتش سوریه سپیده‌دم امروز با تجاوز موشکی اسرائیل از بالای زمین‌های لبنان به سمت اراضی سوریه مواجه شد و بیشتر آنها را منهدم کرد.

سیستم دفاع هوایی سوریه راکت‌های اسرائیلی بر فراز قنیطره را رهگیری کرد - اسپوتنیک افغانستان
سیستم دفاع هوایی سوریه راکت‌های اسرائیلی بر فراز قنیطره را رهگیری کرد

یک منبع نظامی به خبرگزاری سانا نیز گزارش داد که ساعت 4:55 بامداد امروز جنگنده‌های اسرائیلی از آسمان جنوب لبنان چندین موشک به سمت زمین‌های سوریه شلیک کردند که سامانه‌ای دافع هوایی ارتش سوریه فورا آنها را رهگیری کرده و اکثر آنها را منهدم کردند.

منبع مذکور افزود که این تجاوزات کمی خسارت مادی به همراه داشت و البته هیچگونه تلفات جانی گزارش نشد.‎.

پیش ازاینسیستم های دفاع هوایی سوریه در تاریخ 20 آپریل  مانع حملات موشکی دشمن به یکی از مواضع نظامی در اطراف شهر تدمر (پالمیرا) در حومه شرقی حمص شده و تعدادی را منهدم کردند.

در آن زمان یک منبع امنیتی گفته بود: موشک‌های اسرائیلی قصد هدف گرفتن یکی از مواضع نظامی ما را در حومه شرقی حمص و مناطق جنوبی شهر پالمیرا داشتند که این حملات با سامانه‌های دفاع هوایی پاسخ داده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала