ترامپ:سخت کوش‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا هستم

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ:سخت کوش‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا هستم
ترامپ:سخت کوش‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا هستم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا در توئیتی نوشت: هیچ رئیس جمهوری هرگز به اندازه من سخت کار نکرده است. ترامپ خاطرنشان کرد: او از اوایل صبح تا اواخر شب کار می کند و ماه هاست که کاخ سفید را ترک نکرده.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده با نشر یک رشته توییت های نوشت: کسانی که من و تاریخ کشور ما را می‌دانند می‌گویند که من سختکوش‌ترین رئیس جمهور تاریخمان هستم. من زیاد در این مورد نمی‌دانم اما من یک فرد سختکوش هستم و احتمالا در سه سال و نیم گذشته از دور اول ریاست جمهوری خودم بیشتر از هر رئیس جمهوری در تاریخ کشور مان کار انجام داده‌ام. رسانه‌های اخبار دروغ از آن متنفر هستند.

ترامپ همچنین  نشریه نیویورک تایمز را مورد حملات انتقادی خود قرار داد، که به عقیده وی ، جایزه نوبل را به دلیل گزارش خود در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و روابط آن با تیم ترامپ دریافت کرد.

 اشتباه عجیب ترامپ برای تبریک قهرمانی ورزشکاران / او ایالت‌های کشورش را نمی‌شناسد   - اسپوتنیک افغانستان
اشتباه عجیب ترامپ برای تبریک قهرمانی ورزشکاران / او ایالت‌های کشورش را نمی‌شناسد

این توئیت او در حالی منتشر شد که لغات Nobel و Noble Prize در صدر ترندهای توئیتر در بعدازظهر یکشنبه بعد از یک سری توئیتهای ترامپ با محتوای حمله به رسانه‌های خبری بر سر پوشش عادتهای کاری وی و تحقیقات در مورد مداخله روسیه در انتخابات آمریکا قرار گرفتند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه بعد از اشتباه توییتری و نوشتن املای اشتباه کلمه جایزه نوبل در توجیه اشتباه خود در توییت دیگری چندین بار این اشتباه خود را اصلاح کرد.

او در توئیتهای بعدی خود که بعدا پاک شدند، پرسید آیا گزارشگرانی که به ادعای وی "جوایز Noble را برای کارشان در حوزه روسیه  دریافت کردند و غلط بودن تمامی مطالبشان اثبات شد جوایز محبوب Noble خود را پس خواهند داد تا آنها را به خبرنگاران و روزنامه نگاران واقعی که منظور را درست دریافت کردند، بدهند؟"

غلط‌های املایی و اشتباهات نوشتاری دونالد ترامپ پیش از این بار‌ها مایه طنز در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا دست درازی در اشتباهات املایی در توییتر دارد؛ او بار‌ها به خاطر همین خطاهای املایی سوژه رسانه‌ها شده و حتی باعث برخی ابهامات سیاسی نیز شده است.

با این وجود وی معتقد است مشکل غلط‌های املایی در توییتر کاملا طبیعی است چرا که عملکرد مغز و انگشتان دست هماهنگ نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала