کرونا در جهان/ آمار مبتلایان از مرز 3 میلیون نفر گذشت

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر کرونا در جهان/ آمار مبتلایان از مرز 3 میلیون نفر گذشت
کرونا در جهان/ آمار مبتلایان از مرز 3 میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری از عبور آمار جهانی مبتلایان به ویروس همه‌گیر کرونا از مرز 3 میلیون نفر خبر داد.

  به گزارش اسپوتنیک، آمارهای رسمی منتشرشده از سوی نهادهای دولتی کشورهای مختلف نشان می‌دهد که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا (COVID-19) در جهان اکنون به بیش از سه میلیون نفر رسیده است.

با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جان باختگان در روسیه، چین و برزیل، آمار مبتلایان ویروس کرونا در سراسر جهان از مرز 3 میلیون نفر گذشت.

بر این اساس، ویروس کرونا تاکنون 3 میلیون و 3 هزار و385 نفررا در جهان مبتلا کرده است که از این تعداد 882 هزار و 552 تن بهبود یافته اند. بر اثر شیوع این ویروس 207 هزار و 94 تن نیز جان باخته اند.

آمار مبتلايان به كرونا در كشور به 1703 رسيد - اسپوتنیک افغانستان
آمار مبتلايان به كرونا در كشور به 1703 رسيد

تاکنون بیش از 882 هزار نفر از مبتلایان به کرونا در سراسر جهان سلامتی خود را بازیافته‌اند و بیش از 207 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

آمریکا با نزدیک به یک میلیون مبتلا و بیش از 55 هزار کشته، در جایگاه اول بیشترین آمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا قرار دارند.

بیماری ناشی از ویروس کرونا یعنی بیماری «(COVID-19» که سازمان بهداشت جهانی (WHO) آن را بیماری همه‌گیر جهانی اعلام کرده است و اواخر ماه دسامبر سال 2019 در شهر ووهان چین نمایان شد ‌ تاکنون در بیش از 210 کشور و قلمرو از قاره‌های مختلف جهان شیوع یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала